Lekkage - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Lekkage - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Lekkage

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

14 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Net op het moment dat Danique en ik ons gister bedachten dat er niets te doen was in het hotel en dat wij ons verveelden kregen wij te horen dat er een lekkage was in de personeelsgang en dat er een hele laag water op de vloer lag. Normaal maakt dat voor ons niet zoveel uit want onze kamer zit op een andere verdieping maar juist gister lagen onze laptops bij Borja en Faizaan op de kamer en op de grond. Dus wij rennen naar de gang waar zeker 5 centimeter water lag en wel 8 meter lang ongeveer. Het water was gelukkig nog niet bij de kamers. Iedereen was foto's aan het maken en de technische dienst begon te dweilen. Niet dat dat veel nut had maar hier in Spanje zijn ze niet echt efficiënt met werken.

Toen we het water lang genoeg hadden bekeken en we klaar waren met sensatie kijken zijn we even naar de receptie gelopen om met Yori te kletsen, maar Yori was net even weg. Toen kwamen we Ian en zijn vrouw tegen die ons een cocktail aanboden en gingen we lekker aan de Gloria Palace cocktail. Daarna gingen ze naar bed en verveelden Danique en ik ons weer. Dus wij weer naar de bank waar we nog een paar Nederlandse gasten tegenkwamen. We zijn daar even bij gaan zitten om lekker te kletsen en onze cocktail op te drinken. Het was echt een saaie avond in het hotel maar omdat we iedere keer leuke gasten tegenkwamen hebben we het toch nog wel gezellig gehad.

Vanochtend ging mijn wekkertje om 10 uur. Toen heb ik mij klaargemaakt om te sporten. Ik zou met Aiophean gaan maar dat luie ierse kind lag nog te slapen dus toen ben ik zelf maar gegaan. Ik heb heel veel hardgelopen en gestretcht. Toen ik terugkwam van hardlopen ben ik met Ian meegegaan met boogschieten. Ik had maar 10 punten maar ik vind het nog knap dat ik die schijf kon raken met die pijl. Na het boogschieten heb ik even wat gegeten in de comedor en ben ik gaan fitnessen in de gym van het hotel. Daarna heb ik even gedoucht en mijn bikini aangetrokken. Ik ben met Danique en Borja even gaan zwemmen en toen zijn we gaan opdrogen. Zodra we opgedroogd waren zijn we naar de wasserette in het hotel gegaan om onze werkkelding op te halen. Danique ging meteen door om te douchen en ik ben alvast naar Frans en Vernon gelopen om te vragen of ze mee gingen pingpongen. Het eerste potje pingpong tegen Eduard heb ik gewonnen! Het tweede potje moest ik tegen Martin en ben ik weer vet ingemaakt.

Na het pingpongen heb ik weer gedoucht en me klaargemaakt om te werken. In het begin was het heel rustig in de bar en stonden we met 11 man. Er was echt geen moer te doen en gelukkig ging de helft rond 7 uur naar het restaurant. Halverwege de avond werd ik druk en werd ik achter gezet om Manon te helpen. Het was haar tweede dag en er kwamen veel bestellingen achter elkaar. Het is nu pas 1 uur en ik ben al bijna een uur klaar. Officieel pas om 2 uur maar de manager van vandaag Dilson wilde ons weghebben dus dan gaan we maar. Niet dat hij er veel aan heeft want ik zit nu gewoon weer aan de bar maar hij heeft niet echt last van me.

Morgen om half 10 ga ik voor het eerst in mijn leven duiken. Ik ben al zenuwachtig sinds donderdag toen ik de afspraak heb gemaakt. Ik ben bang voor vissen maar als ik het leuk vind is het wel een mooie manier om van mijn angst af te komen. Hoe het was zul je morgen of overmorgen wel weer lezen!

  • 14 Februari 2011 - 09:28

    Lisa:

    Leuk Larissa, dat je gaat duiken!!! Lijkt mij ook wel eng, maar ik denk dat als je het eenmaal doet, het wel echt super mooi en leuk is om te doen!! Veel plezier alvast. Ik hoop dat je zo over je vis-angst heen komt :P

  • 14 Februari 2011 - 19:07

    Mell.:

    Kinneke!

    Oh de dag van de liefde!
    En dan moeten wij die zonder elkaar doorbrenge!
    Hoe dramatisch!
    Ik was gister naar t biljarttoernooi van de ruif! Haha ze waren eigenlijk niet zo goed!
    Maar onze pappie heeft wel lekker gewonnen! Hij is echt super super goed!
    Zondag komen ze in de ruif!
    T was heel gezellig, alleen jammer dat jij er niet was. Dan was het leuker!
    Ik mis je wel meisje peisje!

    Loveyou. altijd en altijd!
    Kuskus MellieBellie!

  • 14 Februari 2011 - 19:34

    Nynke:

    Lachen van dat waterballet en ik mis de cocktail Gloria palace en Cocoloco erg.
    Ben alweer aan het werk maar ik zat in vergadering en droomde over de vakantie.
    Geniet ervan want hier is het K.. weer. Dikke kus

  • 14 Februari 2011 - 21:50

    Wandré:

    Hé mop, top dat je gaat duiken.
    Als je het leuk vind dan kun je ook eens mee met ons en Luc. Oké in Nederland is het ff kouder in de Vinkenveenseplas maar ook leuk.
    Als je daar ook mooie duik plekken heb? Laat het ons ff weten, mischien .... Kus, groet Natasja & Wandré and have fun moppy

  • 15 Februari 2011 - 09:55

    Petra:

    heb je al post gehad? zie je wel dat alles op ezels wordt rondgebracht ( Ha ha) xxxx pappa

  • 15 Februari 2011 - 16:35

    Manon:

    Hee kindje ben je alweer ano geworden? Je sport echt veel! Echt leuk dat je gaat duiken! Loveyouxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 44308

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: