Boon tat link street - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Boon tat link street - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Boon tat link street

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

25 Juni 2013 | Singapore, Novena

Vanochtend een beetje last van opstartproblemen. Kon echt niet wakker worden. Wel even snel gewerkt en daarna naar het winkelcentrum om wat spulletjes te kopen wat ik nodig had en een ijskoffie. Daarna maar weer even aan het werk gedaan. Ondertusen nog even de tijd genomen voor een gezichtsmaskertje en toen kwam Sammy alweer terug van summerschool. Ze waren vandaag naar een science ding geweest en ze had vanalles gemaakt en meegenomen naar huis. Even laten zien aan ons en toen heb ik dr even voor de televisie gezet zodat ik mijn werk af kon maken om haar daarna mee te nemen naar Toa Payoh. Daar hebben we samen even rondgelopen en cadeautjes gekocht voor Sammy en Andy. Sammy heeft de cadeautjes zelf uitgekozen en het is echt verschrikkelijk. Het zijn robotkatjes die rondlopen en echt een vreselijk irritant geluid maken. Dus heb besloten dat ik ze pas zondag aan de kinderen geef als ik wegga, zodat ik er geen last van hoef te hebben. Daarna nog even met Sammy McFlurry gegeten bij de McDonalds. Ik had mudfudgecake en Sammy had strawberry cookie smaak. Onder het eten kwamen we er achter dat het al 5 uur was en zijn we maar richting huis gegaan waar 5 minuten later Julianne en Andy ook aan kwamen. Andy is de laatste tijd heel erg huilerig en wilt niet luisteren maar dat komt omdat hij ziek is. Heeft de laatste tijd veel last van zn astma omdat zn neus vol zit en hij keelontsteking had. Echt heel zielig is het. Ik had stuiterballen voor de kinderen gekocht en die gegeven. Toen was ie weer even vrolijk aan het spelen en hebben Ric en ik Julianne achter gelaten met de kinderen en zijn wij gezellig samen naar Boon Tat Link gegaan. Ik was dr al eerder met mam en Rick geweest en vond het geweldig! Het is een straat die iedere avond om 7 uur wordt afgezet en dan komen er allemaal kraampjes verschillende soorten saté verkopen. Heb uiteindelijk 20 stokjes gegeten en zat al behoorlijk vol maar Ric had me overgehaald om nog een chickenwrap van een Indisch kraampje te nemen. Was geen slim idee natuurlijk. Zat echt bomvol maar wat was dat heerlijk! Heb echt een gezellig avondje gehad maar wel het gevoel dat ik de komende dagen niets meer hoef te eten.

  • 25 Juni 2013 - 20:42

    Mamsie En Anita:

    Hee lief, zo heet dus de saté straat! Haha beetje anders maar lijkt er op... En heb je al gegeten vandaag? Anita is blij met je kaart. Arme Ric en Julianne als jij zondag weg gaat. Laat je oordoppen achter haha . Geniet nog ff van je dgn in Singapore want het zit er bijna op! Liefs en Xxx van ons

  • 27 Juni 2013 - 19:25

    Pap En Petra:

    Hoi kanjer,
    Nog een paar dagen en dan ''''''''RUST''''''.
    Lekker aan je eigen denken.
    En lekker doen waar je zin in heb.
    Na een tijd hard werken met de fam, in Ausie en Singapore heb je dat wel verdient.
    Ik heb alles weer gelezen en de verhalen van mam en rick gehoord.
    Die hebben een geweldige tijd bij jou gehad.
    Nu word het tijd voor je eigen geweldige tijd.
    Lekker genieten en dingen doen, die zeker niet iedereen kan doen.
    Die busreis lijkt me geweldig voor je.
    Kan je leuke mensen ontmoeten en mooie dingen zien.
    Echt iets voor jou.
    We hebben voor zondag nog wel even contact via de Skype [ waar ik zo goed in ben ]
    Love you xxx pap en Petra xxx

  • 29 Juni 2013 - 23:08

    Manon En Manon :

    Ik weet hoe je je voelt haha, ik heb voor een maand genoeg gegeten denk. Zoveel troep bah. Maar ach morgen eten we weer hoorr. Wij roepen dat elke dag haha. Veel plezier in australie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 44202

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: