Evolve boxing! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Evolve boxing! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Evolve boxing!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

03 Juni 2013 | Singapore, Novena

Zaterdag lekker relaxed dagje gehad. Was rond vijf uur pas gaan slapen en om acht uur al weer wakker maar eigenlijk niet eens echt moe. Dus lekker even in bad geweest, de krant voor Ric gehaald en lekker gaan zonnen. Rond een uur of 2 in de middag was ik er wel weer een beetje klaar mee en ben ik gaan winkelen. De rest van de dag op Orchard road rondgelopen om te winkelen en thuis gekomen met maar 1 jurkje en niets anders. Maar heb mezelf wel vermaakt. Bij thuiskomst kreeg ik van Ric twee grote repen chocola om me te bedanken voor het helpen met verhuizen. Dat was wel lief! Heb ze alleen nog niet aangeraakt omdat ik een beetje gezond probeer te doe voor een aantal dagen. De avond een beetje rustig op de bank doorgebracht met de kinderen en vroeg naar bed gegaan omdat ik fit wilde zijn voor mijn bokstraining zondagochtend. Had een gratis 30 minutes trial op de planning staan om 10 uur 's ochtends bij Evolve. Kom een paar minuutjes van te voren bij de balie en die man daarachter vraagt om mijn employment pass. Die heb ik niet dus dat feestje ging even niet door. De personal trainers kunnen een gratis trial geven als je een employment pass hebt zodat ze alsnog door de regering betaald worden. Of zo iets dergelijks. Omdat de man achter de balie zich een beetje schuldig voelde, dat zijn collega dat niet gevraagd had toen ik een afspraak had gemaakt kreeg ik een alternatief. Ik mocht met de groepstraining van 12:45 meedoen en moest dan rond 12:30 even langskomen. Dus ik heb maar twee uur lang rondjes gelopen in Chinatown en rond Rafflesplace. Wel wat leuke nieuwe plaatsjes ontdekt en even beginners chopsticks gekocht voor mam en Rick. Toen weer terug naar Evolve toe gegaan. Kwam rond tien over twaalf aan. Veel te vroeg natuurlijk maar ik had echt geen geduld meer. Die man heeft me dus maar even de weg naar de kleedkamers gewezen. (Die vet mooi waren) En toen ben ik maar naar de les gaan kijken die nu bezig was. Ik stond een beetje te stuiteren en die trainer bleef maar zeggen "Relax" en "sit down, please". Ik werd er gek van.. Wilde gewoon trainen. Toen begon de training eindelijk en het was heeeeeeerlijk. Ik was echt in boxingheaven gewoon. Wat had ik dat gemist zeg.. Na mijn training kwamen de gevorderden en heb ik even een uurtje gekeken. Toen vroeg de trainer aan me of ik mee wilde doen aan de Muay Thai training. Dus kreeg zomaar nog een gratis training. Bakte vrij weinig van het Muay Thai, maar vond het wel echt leuk. Het liefst had ik de hele dag getraind. 's Avonds toen ik thuiskwam even de barbecue naar beneden getild voor Ric en daarna met Jilles naar little India gegaan om wat te eten. We waren even vergeten dat het zondag was en dat het de enige vrije dag van de Indiërs is. Het was niet normaal druk. We konden nergens normaal over straat lopen omdat het helemaal vol was met mensen. En ze deden allemaal niets. Gewoon een beetje staan en een praatje maken. We hebben wel lekker gegeten. Vegetarisch deze keer en daarna nog even over Boat Quay en Clarke Quay gelopen. Rond twaalf uur weer thuis en meteen mijn bedje in gedoken om vandaag weer de hele dag aan het werk te gaan. Was wel een beetje zenuwachtig vandaag maar dat komt denk omdat ik weet dat Mel nu in het vliegtuig zit. Zometeen lekker slapen en woensdag komen mam en Rick al!! Can't wait!

  • 04 Juni 2013 - 08:25

    Anita:

    Wat lekker meis dat je jouw energie in het boxen weer even kwijt kon, je moest wel even geduld hebben, maar toen kon je los haha. Even een vraag (waarschijnlijk een domme) wat zijn beginners chopsticks?
    Leg je dat in je volgende blog even uit? Thanks. Was erg gezellig het afscheid in de Ruif van Melanie,
    wat leuk dat je een brief hebt geschreven die mam voorlas en een mooi cadeautje had. Zo was je er toch een beetje bij. Spannend hè? Inmiddels is ze wel op de plaats van bestemming en gaan we ook jouw zusje volgen.
    Fijne dag nog, Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 44230

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: