Mell goes to the USA! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Mell goes to the USA! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Mell goes to the USA!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

21 Mei 2013 | Singapore, Novena

Vol spanning zat ik op de bank te wachten terwijl Melanie een sollicitatiegesprek aan het voeren was. En NATUURLIJK is ze aangenomen, hoe kan het ook anders? Iedere moeder die een Au Pair zoekt is gek als ze Melanie niet zouden nemen. Melanie gaat lekker 2 maanden werken op Texas!! Ben echt zooo blij voor dr! En stiekem een heel klein beetje jaloers omdat ik ook wel een keertje naar Amerika zou willen. Maargoed, afgelopen twee dagen vooral hard gewerkt en aangezien ik al bijna een week niet getraind had heb ik mezelf net even hard aan het werk gezet in de gym. Was heel moe en viel bijna in slaap op de bank net, maar wilde wachten tot Mel de uitslag had van haar gesprek. Nu nog even wachten om wat details te horen en dan ga ik lekker mijn bedje in om morgen nog een dag hard aan het werk te gaan, aangezien Granny een aantal dagen komt logeren hier. Ik wens iedereen een SUPER dag toe! Ik ben in ieder geval happy.

  • 21 Mei 2013 - 17:15

    Anita:

    wat een goed nieuws, echt top voor Mel, hoop dat ze het net zo gaat treffen als jij, xxx

  • 21 Mei 2013 - 22:24

    Mell:

    Lief ben je hoor! :D
    Ik ben ook heel blij! Heb er zin in en ben benieuwd!
    Thank you zusje <3

    LOVEYOU

  • 23 Mei 2013 - 08:31

    Mam:

    Echt zo lief van je dat je zo blij bent voor je zus. En jou kennende ga je vast ook nog wel een keer richting Amerika! Dikke kus en veel plezier met "granny" Xxx
    Enne nog 13 dgn.... Heerlijk om je te zien, kijk er naar uit!!! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 44166

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: