Sunny sunday! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Sunny sunday! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Sunny sunday!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

13 Mei 2013 | Singapore, Novena

Wat een heerlijke dag heb ik gister gehad. Uitgeslapen tot 5 over 8 (pathetic, but true). Nooit gedacht dat ik dat ooit uitslapen zou noemen. Vervolgens heb ik lekker in mijn bedje huiswerk gemaakt en een uitgebreid bad genomen. Ric en Julianne waren met de kinderen naar Tulpmania voor moederdag. Ik bleef liever thuis. Als ik tulpen wil zien ga ik wel even langs de flowermarket in Amsterdam, zodra ik weer in Nederland ben. Dus heerlijk de hele dag voor mezelf gehad en het was nog prachtig weer ook. Dus na mijn uitgebreide bad mezelf in mijn bikini gehesen en in mijn handdoek gewikkeld. Vervolgens mijn boek, sleutels en zonnbril gepakt en I was ready to go sunbathing .Was al eerder naar beneden gegaan om te lezen in mijn gewone kleding. Maar dat was veel te heet natuurlijk dus toen maar weer naar boven gegaan. De hele dag was er geen wolkje aan de lucht te zien dus heb lekker liggen bakken met 35 graden en strakblauwe lucht. Ik was natuurlijk zo stom geweest om te vergeten om me in te smeren. En doordat ik steeds als ik t warm kreeg even ging zwemmen had ik ook niet door dat ik aan het verbranden was. Totdat ik mezelf thuis onder de douche even afgespoeld had en ging skypen om er toch een beetje bij te zijn toen er thuis mamadag gevierd werd. Ik zag mezelf op die camera en mn hoofd was net zo roze als mn shirtje. That's no good.. Had heel fanatiek mijn sportkleding aangetrokken en die een uurtje later weer verruild voor mijn pyjama. Ik was nog steeds in relax modus en sporten zat er niet echt in voor de dag. Vanochtend zag ik de zon alweer dus als speedy gonsalez aan de slag gegaan om het huis in recordtempo klaar te krijgen en de zon in te gaan. Het was net zo warm als gister alleen wel bewolkt af en toe. Dus lag vaker in de schaduw dan de zon helaas. Heb me wel goed ingesmeerd deze keer en ben maar op mijn buik gaan liggen om mijn rug te kleuren. Aangezien de rest van mijn lichaam al verbrand was. 's Middags Sammy even geholpen met dr huiswerk en Andy optijd naar bed gebracht. Ook nu had ik weer fanatiek mijn sportkleding aangetrokken maar ik twijfel nog of ik ga. Ik was vanmiddag zo slim om van een afstapje te vallen en natuurlijk doet mn knie nog meer pijn nu.. Dus het is eigenlijk niet zo verstandig om te gaan maar voel me zo lui als ik niet ga. Hoop dat alle mama's een fijne Moederdag hebben gehad gister en iedereen mag vandaag weer lekker aan het werk. Ik ga zo sporten/kaarten/slapen.

  • 16 Mei 2013 - 21:07

    Els:

    Je moet wel goed blijven smeren hoor. Anders ga je straks weer vervellen en dan is al je moeite voor niks geweest.ik wilde je even feliciteren met de verjaardag van je vader. Nou meis nog veel plezier en denk aan je knietje . Kus els.

  • 21 Mei 2013 - 22:09

    Mell:

    Haha je was idd net zo roze als je shirt! prachtig!
    Je bent zo onhandig Larry! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 44223

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: