East coast Seafood place - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu East coast Seafood place - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

East coast Seafood place

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

09 Mei 2013 | Singapore, Novena

Vandaag heb ik echt een superrelaxed dagje gehad! Wel heel kort geslapen omdat ik vol energie zat 's nachts en werd dus beetje moe wakker. De kinderen klaar gemaakt voor school en gebracht. Voor school nog even met Andy naar de schattige schildpadjes in de vijver van de basement gekeken en daarna samen met Julianne naar school gebracht. Ging even Andy voorlezen en opeens had ik nog 10 kinderen om me heen om mee te luisteren. Andy moest huilen toen we weggingen. Gebeurd niet zo vaak gelukkig maar je voelt je echt slecht als je weggaat terwijl hij aan het huilen is. Thuis even snel een beetje werk gedaan en daarna gaan sporten. Had bedacht om een keertje lekker buiten te trainen. Interval training in de zon met 29 graden. Ik dacht dat ik dood ging. Was wel een supergoeie training, het zweet droop van me af. Thuis even een douche genomen en op bed gechillt voor ik weer aan het werk ging. Was de afwas aan het doen en aan het strijken toen ik me bedacht dat ik veel liever ging zonnen. Dus mijn werk lekker aan de kant geschoven, bikini aangetrokken en de zon in. Moet wel bijkleuren natuurlijk, aangezien mam en Andrea na een paar dagen zon in Nederland al bruiner zijn dan ik. Dat kan natuurlijk niet. Mijn plan was om steeds na een kwartiertje te draaien. Dus ik na een kwartier op mn rug te hebben gelegen netjes omgedraaid en vervolgens in slaap gevallen.. 3 kwartier later werd ik wakker en zag ik dat de zon boven het gebouw stond dus lag waarschijnlijk al een tijdje in de schaduw. Toen maar weer binnen even snel afgespoeld onder een koude douche en weer even op mn bed gelegen. Toen maar mijn werk gaan doen. Had echt een perfecte timing want zodra ik begon met werken begon het te stormen buiten. Nadat al mijn werk klaar was heb ik mijn haar gedaan en heeft Julianne Andrew opgehaald van childcare zodat ik niet met mijn gestijlde haren door de regen moest gaan. Sammy is op schoolreisje tot morgen bij underwaterworld dus we hadden Andydag. En aangezien hij gek is op puzzelen hebben we met zijn drieen een aantal puzzels gemaakt. Ook heb ik eindelijk weer een keer gezellig met pap gekyped! Was alweer veel te lang gegeten en 's avonds toen Ric thuiskwam hebben we samen een taxi gepakt naar de east coast om naar east cast Seafood place te gaan. Een havenplaatsje waar allerlei verschillende seafoodrestaurants zijn en we hebben echt heerlijk gegeten met zijn tweeen. We zijn allebei gek op garnalen maar Julianne en de kinderen eten geen vis dus we krijgen niet zo vaak de kans om ze te eten. Mijn chopstick skills worden al iets beter maar blijf natuurlijk onhandig, zeker als ik rijst probeer te eten. Ga zo maar eens proberen of ik een nachtje door kan slapen. Goodnight!

  • 09 Mei 2013 - 17:57

    Mam En Andrea :

    Haha wij hebben alweer de hele middag in de zon gezeten, je haalt ons niet in!!! Hmmm lekker die gamba's. Slaap lekker schatje xxxx

  • 10 Mei 2013 - 09:12

    Els:

    Hoi Larissa. Je moet je met 29 graden niet zo uitsloven hoor. Ik moet er niet aan denken. Maar die garnalenwil ik wel ik heb je verhalen weer gelezen. Heel leuk. Geniet er nog maar van . Groetjes van herman en els.

  • 11 Mei 2013 - 14:00

    Gre Sikkes:

    Hallo Larissa,

    Ik heb dit adres gekregen van je moeder en heb je reisverslagen gelezen.
    Wat geweldig, wat jij allemaal meemaakt
    Geniet ervan, liefs Gre

  • 21 Mei 2013 - 22:01

    Mell:

    Jammie die lust ik ook wel! :D
    Heb je al hond, sprinkhanen en cavia's gegeten?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 44225

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: