Class performances! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Class performances! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Class performances!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

06 Mei 2013 | Singapore, Novena

Even tussen het werk door tijd maken om mijn blog een beetje bij te houden. Vrijdag lekker aan het boenen geweest de hele dag en aan het eind van de middag samen met Julianne naar Samantha's school gegaan om naar de optredens in haar klas te kijken. Ze hadden een project op school had afgelopen semester om te leren op welke manieren mensen gevoelens kunnen uitten. Alle kinderen hadden dansjes, toneelstukjes of liedjes voorbereidt en opgetreden. Was echt leuk om te zien! Het hele weekend een beetje gesport, gezwommen en wat kindjes op visite gehad om te komen spelen bij ons. Zaterdag had Sammy een sleepover in mijn kamer. Dat houdt in spelletjes doen in tijdschriften, kussengevecht, boeken lezen en uiteraard wat liedjes luisteren. Gister zijn we gaan eten in little India en het was weer heerlijk. Ben altijd een beetje extra op mijn hoede sinds al mijn aanvaringen met mensen van hier. Op de een of andere manier gebeuren er altijd rare dingen daar. Laatst trok er ook iemand me opeens mee de trap op.. Had voor het weekend begon grote plannen om uit te gaan, maar ben iedere keer moe of heb geen zin. Het is een beetje saai om in je eentje te gaan hier want alle jongeren zijn in groepjes en hebben geen aandacht voor je. Maar zal toch een keer moeten gaan, dus kijken of het er dit weekend van komt. Aangezien ik aan het wachten ben tot de was klaar is ben ik even snel op bed gecrasht om wat blogs van Ross-Jan te lezen. Hoewel ik geen fashion fan ben vind ik zn blogs echt leuk om te lezen. Hij schrijft op een hele leuke, makkelijke manier en het is altijd interessant om te zien wat hij nu weer mee heeft gemaakt in het prachtige Parijs. Dan ga ik nu maar weer snel aan het werk en een beetje de troep van het weekend wegwerken.

  • 21 Mei 2013 - 21:57

    Mell:

    I LOVE ROSS ! <3
    hij is echt vet leuk en cool! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 44321

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: