Istana - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Istana - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Istana

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

01 Mei 2013 | Singapore, Novena

Aangezien ik toch niet kan slapen, kan ik net zo goed even mijn blog schrijven. Ric en de kinderen waren vrij vandaag wegens Labour day. Dus we hebben samen de kinderen meegenomen naar Istana. Dit is het paleis van de president en het is echt mega. Het gebouw is vier keer per jaar geopend voor het "normale" publiek en vandaag was één van die dagen. Na een lange wachtrij konden we door de security check en poortjes en mochten we de poort door. Je komt op een prachtig groot landgoed terecht waar je kunt golfen en er zijn allemaal verschillende tuinen en bungalows. Er zijn wat activiteiten voor kinderen gepland en we hebben de kinderen even laten schminken. Overal foto's van genomen en daarna het paleis in gegaan. Daar mochten helaas geen foto's genomen worden maar het was echt mooi! 's Middags heeft Ric de kinderen meegenomen naar het zwembad en heb ik even gerelaxed en wat werk gedaan. Toen de kids weer terugkwamen ben ik me klaar gaan maken omdat we met ze allen gingen uiteten bij de ThaiExpress. Heel stoer op mijn hoge hakken, in een mooi jurkje en mn haar netjes gedaan. Tegen de tijd dat we bij het restaurant kwamen stonden de blaren al op mijn enkels en was ik niet zo blij meer met mijn pumps. Na het eten zijn we even naar Boat Quay gelopen want daar was ik nog niet geweest. Allemaal mega groten krabben enzo gezien die je dan zelf kunt uitzoeken om te eten en dan maken ze m ff dood voor je. Echt een beetje bizar. Daar ook gelijk maar even slippertjes gekocht. Wat een opluchting was dat! En zijn nog even naar een hotel geweest waar ik de naam niet meer van weet. 7 sterren hotel en echt heel mooi. Gingen even heen om een folder te halen voor de chocolate indulging. 4 uur lang chocola eten kun je dan! Nog even doorgelopen naar Marina Bay wat heel leuk verlicht is en even de Merlion op de foto genomen. Heb echt een heel erg leuk, maar vermoeiend dagje gehad!

  • 03 Mei 2013 - 20:01

    Ingrid:

    Dag dame in mooi jurkje en pumps,

    Ligt het aan mijn computer? Ik zie die leuke foto's niet ;-)

    Wij hebben een leuke koninginnedag gehad, met je mams en paps etc op de Dam. Het was weer megadruk daar. Wat gaaf dat je moeder en Rik naar je toe komen. En Patrick ook nog. Ik ben stinkend jaloers.

    Heb je inmiddels al een beetje je weg gevonden daar?
    Hier begint het inmiddels eindelijk mooi weer te worden en krijg ik zin om naar hetstrand te gaan.

    Tot schrijfs!

  • 21 Mei 2013 - 21:54

    Mell:

    1x t verhaal is genoeg hoor loser! :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 44181

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: