The King's speech! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu The King's speech! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

The King's speech!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

30 April 2013 | Singapore, Novena

Happy Queensday! Voor de laatste keer.. Gisteravond heb ik alvast wat voorbereidend werk gedaan van de dingen die ik normaal in de ochtend doe, zodat ik vanmorgen wat sneller klaar was met mijn werk en lekker kon gaan winkelen in Toa Payoh. Na lang zoeken een leuk jurkje gevonden en nog een aantal kleine dingetjes gekocht. Ook meteen maar even naar de kapper geweest en mezelf verwend met een ijsje bij de mac Donalds. Echt een zeer voedzame lunch natuurlijk! Terug in het appartement even snel wat eten voor de kinderen gekookt en wat laatste dingetjes gedaan voor het werk en toen naar Velocity winkelcentrum te gaan om wat geld te wisselen. Heb tijdens het shoppen een beetje veel uitgegeven. Vanuit daar heb ik een taxi gepakt naar de Hollandse Club om de kroning te kijken op grote schermen daar. De taxichauffeur wist de weg niet en ik moest helemaal naar de club bellen voor aanwijzingen om er te komen. Van te voren werd mij verteld dat het een beetje zien en gezien worden is daar en dat iedereen supernetjes is. Ik dus helemaal netjes in een jurkje en mn haartjes nog een keer gedaan daar naartoe, loopt iedereen gewoon in het oranje en ziet er gek uit.. Gelukkig had ik wel wat oranje meegenomen in mijn tas. Was wel weer even leuk om gewoon Nederlands te kunnen spreken tegen iedereen die je tegenkomt. Het beeld en geluid op de schermen liep helaas vaker vast dan dat t werkte dus heb niet echt veel van de kroning en speech meegekregen, maar het was wel gezellig! Lekker gekletst en wat nieuwe mensen ontmoet. Werd gevraagd of ik mee uit zou gaan naar een Queensdayparty maar moest helaas oppassen vanavond. Wel even wat info uitgewisseld om een keer wat te gaan doen. Is alleen wel lastig omdat de jongens in Maleisie werken en speciaal waren over gekomen om de kroning te zien hier. Rond uur of 6 de taxi maar weer teruggepakt en deze heeft me geloof ik een toer door heel Singapore gegeven. Duurde een eeuwigheid voor ik terug was bij het appartement en kostte zo'n beetje het dubbele van de heenweg. Duur dagje gehad zo bij elkaar maar wel een hele leuke dag! En terwijl jullie nog eventjes lekker verder feesten in Nederland ga ik maar even strijken en wat huiswerk maken hier.

  • 01 Mei 2013 - 07:27

    Anita:

    Lijkt me super gaaf meis om in Signapore met Nederlanders te kijken naar de troonswisseling, zoiets maak je maar 1 keer mee, leuk. Hier was het ook super leuk. Xxx

  • 01 Mei 2013 - 14:12

    Mam:

    Super joh dat je de troonswisseling daar kon zien. Vet jammer dat je niet naar de party kon! Wij hebben ook een gezellige dag gehad!! Nog 5 weken en dan komen wij lekker, heb er zin in!! Xxx

  • 21 Mei 2013 - 21:44

    Mell:

    Ik heb echt een super Q-day gehad! Jammer dat je er niet was! Ik heb voor je gedronken hoor! Ha Ha
    volgend jaar vieren we dat we een koning hebben ! hooray!
    Long live the king!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 44193

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: