Happy birthday mama! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Happy birthday mama! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Happy birthday mama!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

28 April 2013 | Singapore, Novena

Donderdag en vrijdag relaxte werkdagjes gehad, vooral lekker bij het zwembad gerelaxed en tussendoor wat werk gedaan. Donderdagavond kon ik niet slapen want ik had de hele dag niet zo veel gedaan dus echt energie over. Rond 2 uur 's nachts viel ik dan eindelijk in slaap en om 4 uur 's nachts stonden Julianne en Ric ineens in mn kamer. Het stormde en de was hing nog buiten op mijn balkon dus die gingen ze even naar binnen brengen.. Duurde een eeuwigheid voordat ik eindelijk weer sliep en toen ging mijn wekker om 6 uur af. In Nederland was het 12 uur 's avonds en dat betekende dat mama jarig was! Even met een half oog open gefeliciteerd en meteen weer gaan slapen tot 7 uur toen mn wekker ging om te werken. 's Ochtends langs de preschool van Andrew geweest want de kinderen hadden een liedje voorbereidt in het Chinees met een soort dansje erbij. Echt heeeel erg schattig! Daarna was het tijd om naar een aantal verhaaltjes en gedichtjes te luisteren en toen weer aan het werk thuis. Als superwoman aan het werk gegaan om op tijd in de zon te komen en lekker te zwemmen. Toen de zon uiteindelijk weer verdwenen was maar weer naar binnen gegaan om even de badkamers goed uit te soppen en vervolgens weer de zon in te gaan. Ik had grote plannen om 's avonds naar Clarke Quay te gaan om wat te drinken maar ben even op bed gaan liggen en werd vervolgens zaterdagochtend om 6 uur wakker omdat ik met mijn gordijnen open in slaap was gevallen. Even de was opgehangen die ik vrijdagavond op zou hangen en ben met Ric naar Toa Payoh gegaan. Is een goedkoop winkelcentrum waar hij me even de weg ging wijzen. Lekker even rondgelopen en Julianne thuis achter gelaten met de kinderen die echt vreselijk druk waren. 's Middags zijn we met zijn allen naar het winkelcentrum gegaan en daarna ben ik naar Orchard gelopen. Was een beetje saai in mijn eentje dus toen maar weer teruggegaan met de MRT. Net op tijd voor de barbecue en lekker gegeten. Er moest natuurlijk ook gesport worden. Kreeg eerst even een tennislesje van Ric. Daar liggen mijn talenten duidelijk niet.. Paar ballen zijn helaas verdwenen nu omdat ik die bal steeds per ongeluk omhoog sla. Daarna heb ik mezelf even naar de gym gestuurd voor een korte work out aangezien ik maar een half uurtje de tijd had. Thuis even een douche genomen en mezelf klaar gemaakt om voetbal te kijken in t Brauhaus. Engels voetbal gekeken in een Duitse kroeg met een Schot en een paar locals. Was wel gezellig! 2 uur 's nachts kwam ik thuis en nog even lekker gekletst op whatsapp. Voor ik het wist was het half 4 en ging ik maar slapen om vervolgens rond half 8 gewekt te worden door de duiveltjes in de huiskamer. Lekker relaxed in mijn pyjama mijn huiswerk gemaakt terwijl Ric en Julianne de kinderen hadden meegenomen naar Clarke Quay. Later even naar hun toegegaan en daar gebleven toen zij naar huis gingen. Eten besteld wat ik nooit van mijn leven meer ga bestellen. Heb nog steeds geen idee wat ik nou precies gegeten heb. Daarna maar weer naar huis gegaan want ook vandaag moest er weer gesport worden. Even een laag tigerbalm op mijn knieen gesmeerd en rennen maar. Vervolgens nog even een zootje buikspieren gedaan en zometeen maar lekker douchen en mijn huiswerk afmaken.

  • 29 April 2013 - 09:21

    Mam:

    Dankjewel nogmaals voor het cadeau en de mooie kaart! Xxx

  • 21 Mei 2013 - 21:11

    Mell:

    SCHAAAAAAAM JEEE!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 44330

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: