Lazy me - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Lazy me - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Lazy me

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

24 April 2013 | Singapore, Novena

Bijna een week niets geschreven omdat ik ook niets noemenswaardig had meegemaakt. Weken slecht slapen begon eindelijk in te slaan en ben van vrijdag tot gister alleen maar lui geweest. Constant in slaap gevallen en alleen het nodige werk gedaan. Op zondag na wel naar de sportschool geweest natuurlijk. Vandaag was ik eindelijk weer actief en heb eerst een zootje werk ingehaald. De hele dag scheen de zon dus ik heb zo snel als ik kon gewerkt zodat ik 's middags nog even de zon in kom. Toen ik klaar was snel mijn bikini aangetrokken, handdoek, puzzelboekje, zonnebril en zonnebrandcreme gepakt en naar beneden gegaan. Ik stap de lift uit en weg is de zon.. Vraag aan een vrouw waar ik het meeste kans op zon heb en ze wijst naar een aantal ligbedjes aan het einde van het appartementencomplex. Inderdaad! Ik zie zon. Daar naartoe gelopen en in de zon gaan liggen. Heb me ingesmeerd met factor 30+ zodat mam een keertje stopt met zeuren. Het duurde een eeuwigheid voordat die witte gloed van mijn lichaam verdwenen was maar toen ik eindelijk klaar was om te zonnen was ook hier de zon opeens verdwenen. Kijk even snel om me heen en zie de zon schijnen waar ik in eerste instantie vandaan kwam. Besluit nog eventjes te wachten en de zon een kans te geven maar hij komt toch niet. Net als ik op wil staan om naar de andere kant te lopen is ook daar de zon verdwenen. Dan maar een sudoku puzzel maken in de schaduw.. Uiteindelijk heb ik zo'n 5 minuten zon gehad en ben ik na een tijdje maar weer naar binnen gegaan om me klaar te maken. 's Middags Sammy opgehaald en een sticker gegeven omdat ze haar lunch had opgegeten. De kinderen zijn de laatste tijd een drama met eten dus ik heb star charts gemaakt. Iedere keer als ze hun eten zonder problemen opeten krijgen ze een sticker en als ze alle stickers hebben krijgen ze aan het einde van de week een beloning. Tot nu toe werkt het heel goed gelukkig! Aan het einde van de middag Sammy meegenomen naar een grasveldje voor nog een fietslesje en ze is eindelijk stabiel! Nu alleen nog even de bochten oefenen en rustig leren remmen. Net even gesport in de gym en mn knie weer eventjes verpest.. Dat wordt even een training overslaan morgen vrees ik.

  • 25 April 2013 - 08:50

    Anita:

    Hoi Laris,

    ik had je verhaaltjes al gemist, hoorde wel van mamma dat het goed met je gaat. Hopelijk gaat je kinie ook weer gauw beter, hij blijft opspelen hè? Ga je nou dit weekend naar Indonesië? Dat is wel gaaf hè?
    Veel plezier, we gaan het weer van je horen hoe het daar was, xxx

  • 21 Mei 2013 - 21:07

    Mell:

    Larry!

    ik wil ook elke week een beloning als ik netjes me lunch opeet! (dat kost veel moeite want ik lunch bijna nooit hahahaa )
    een Ipad bijvoorbeeld (hahaha grapje)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 44227

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: