The orchard hotel - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu The orchard hotel - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

The orchard hotel

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

01 April 2013 | Australië, Blackwood

Na een heerlijk ontbijtje gister hebben we ons klaar gemaakt om de stad te verkennen. Het eerste wat ik dacht toen we buiten kwamen was wow. We slapen in het orchard hotel en dat staat op de hoek in orchard street. De grootste winkelstraat in Singapore. Overal waar je kijkt in de straat zijn hoge gebouwen met ontelbaarveel verdiepingen en winkelcentra. Alle gebouwen zien er echt supercool uit en ik hield meteen van de stad. Ik was echt blij de hele tijd en we hebben ook nog even bij ons appartement gekeken. Ziet er ook mooi uit! Terug in het hotel gingen de kinderen zwemmen en ik ging nog even een rondje lopen in de stad. Niet eens verdwaald op mijn weg heen. Heb gewoon de route genomen die we eerder hadden genomen en niet eens verdwaald omdat ik genoeg herkenningspunten had van coole dingen die ik had gezien. Even bij de burger king gegeten omdat ik trek had en even niets anders in de buurt kon zien. Eten is echt super goedkoop hier. Toen ik terugging begon de drama. Ik wist precies waar ik heen moest, maar je kon de weg niet oversteken dus ik begreep niet hoe ik aan de overkant moest komen. Je moest met de roltrap naar beneden en dan van het ene naar het andere winkelcentrum gaan. Ik heb wel 20 keer de verkeerde route genomen en in een ander winkelcentrum gekomen. Iedere keer als ik boven kwam werd ik chagrijniger omdat ik het gebouw kon zien waar ik heen moest maar gewoon niet snapte hoe ik er moest komen. Toen begon het natuurlijk te stormen. Regen en onweer kon ik er ook nog wel bij hebben natuurlijk. Zoveel regen in zo'n korte tijd heb ik nog nooit eerder gezien. Binnen enkele seconden was ik doorweekt en stond het water in de straten tot net boven je enkels. Iedereen was aan het schuilen maar aangezien ik al een tijdje weg was en niet bereikbaar ben op mijn telefoon moest ik wel terug. Dus ik heel stoer de regen trotseren maar ging na 2 stappen al bijna onderuit en daarna nog een aantal keer. De straten waren echt heel glad dus dat was niet zo'n succes. Mijn humeur was binnen een aantal minuten van supervrolijk naar superchagrijnig en ik heb de hele stad vervloekt. Iedereen keek me aan van wat ik voor een idioot was dat ik in die regen liep zonder paraplu en regenpak en ik kwam ook helemaal verzopen aan in het hotel. Mensen kijken me trouwens sowieso de hele tijd aan omdat ik blond ben hier. Ga me al bijna een superster voelen ofzo. Mensen doen ook extra aardig. Er was zelfs een vrouw die de andere kant op ging en helemaal terugliep om me onder haar paraplu te begeleiden naar een schuilplek en alle jongens blijven bella roepen. Met de kinderen erbij is het helemaal een succes. Die zijn ook blond en kreeg toen ik even ging zitten met de kinderen gratis sinaasappelsap omdat we zo schattig waren. Iedereen hier is ook echt klein. Voel me echt een reus hier, steek boven iedereen uit. Rond 9 uur 's avonds was ik kapot en ben ik gaan slapen met als gevolg dat ik om 4 uur wakker werd. Tegelijk met Andy, die meteen naar zijn ouders toeliep dus die waren ook wakker. Het is nu tien voor half 7 en ik ben al helemaal gedoucht en klaar voor een nieuwe dag hier. De regen schijnt hier altijd aan het eind van de middag te komen dus ik zorg wel dat ik dan even binnen ben ofzo om mijn humeur goed te houden. Hoop dat jullie allemaal een fijne pasen hebben gehad!

  • 02 April 2013 - 13:34

    Mell:

    Haha daar had ik graag bij willen zijn!
    Loer ik wil echt snel meer foto's

    Je uitzicht is wel echt vet hoor!

  • 02 April 2013 - 21:35

    Ingrid:

    Ja, Singapore is echt cool hè?
    Wat ook heel grappig is, is s' nachts naar de dierentuin. Je wordt dan met een treintje rondgereden en hoort de nachtgeluiden van de dieren, creepy!
    Have fun!

  • 03 April 2013 - 08:27

    Els:

    Hoi larissa.ik heb je verhalen even doorgelezen . Je schrijft echt heel leuk. Ben weer op de hoogte van je avonturen. Ik hoop dat je het daar erg leuk gaat vinden en neem voortaan een paraplu mee als je de stad in gaat. Dikke kus van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 44226

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: