Newton Gems! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Newton Gems! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Newton Gems!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

04 April 2013 | Australië, Blackwood

We zijn de afgelopen dagen druk bezig geweest met settelen en alles een beetje op orde krijgen hier. Dinsdag komt als het goed is de container met onze meubels en andere spullen aan en tot die tijd zijn we aan het kamperen in huis. Omdat we zo druk zijn heb ik nog niet zo veel van Singapore kunnen zien behalve Orchard street en little India waar ik even langs ben geweest. Het weer is goed, op een regenbui aan het eind van iedere middag na en het is af en toe wel bewolkt hier. Maar gelukkig is het altijd lekker warm en kunnen we de hele dag zwemmen bij het appartement. We wonen op de 19e verdieping in een appartementencomplex met 30 verdiepingen dat Newton Gems heet. Het complex heeft een zwembad, gym, speeltuin en 2 sauna's en er wonen veel kinderen. Elke dag ontmoet je wel wat mensen en tot nu toe is iedereen heel vriendelijk. Wat ik leuk vind is dat iedereen hier uit een ander land komt en dat alle culturen lekker door elkaar wonen en iedereen met elkaar praat en speelt. Het is hier totaal anders dan in Blackwood, waar het altijd rustig is. Het leeft hier dag en nacht en is altijd gezellig. Andrew is deze week begonnen op PMI dat is preschool for multiple intelligences en ze leren de kinderen hier echt veel. Samantha's school heeft een week vakantie vanwege Pasen dus die begint maandag pas. Mijn werkdagen bestaan vooral uit Sammy entertainen dus. Maak wel lange dagen nu omdat iedereen druk is en Ric en Julianne vaak weg zijn. Helaas kunnen we deze week niet zwemmen omdat de we allemaal een beetje ziekig zijn en de huisarts heeft gezegd dat de kinderen een week niet mogen zwemmen. Heb vandaag even een map gehaald van de stad en nog wat boekjes met informatie over Singapore. Ga daar vanavond maar eens even in kijken om te zien wat ik allemaal voor leuks kan doen hier en om te bedenken wat ik met mama en Rick wil gaan doen als ze eindelijk hier zijn. Kan niet wachten tot ze komen! Heb net lekker met pap en Petra geskyped en ze mijn uitzicht even laten zien. Heb echt een heel cool uitzicht hier vanaf de 19e verdieping! En nu ben ik aan het wachten tot of Ric of Julianne thuiskomt zodat ik lekker een keertje vroeg naar bed kan. Slaap hier bijna niet omdat het heel gehorig is en omdat ik op een luchtbed slaap. Maar heb dinsdag een bed gelukkig en met meer meubels in huis zal het ook minder gehorig zijn. Have a happy day!

  • 04 April 2013 - 17:15

    Rick En Mama :

    Hee mop ook wij kunnen niet wachten, hebben er zo zin in!! Heerlijk 10 dgn Singapore verkennen samen met jou, top! Ik hoorde vandaag dat er op het strand een vis bbq gegeven wordt en dat schijnt super te zijn. Ook eten bij newton circus schijnt een leuke ervaring te zijn. Of de dierentuin bij nacht bekijken teveel om op te noemen, volgens mij komen we tijd tekort haha. Ik heb al heel veel gelezen over Singapore, wordt een bijzondere en mooie vakantie denk ik. Spreek je snel en slaap lekker straks , dikke kus van ons

  • 04 April 2013 - 17:28

    Mell:

    Wel echt leuk dat t daar zo gezellig en druk is!
    Zul je echt veel mensen ontmoeten!!
    Ik reageer later weer meisje, ga weer liggen!
    Ik word van binnen uit vermoord, haha :P
    Kus en slaap lekker straks!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 44341

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: