Lazy sunday - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Lazy sunday - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Lazy sunday

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

17 Maart 2013 | Australië, Blackwood

Heerlijk uitgeslapen tot 8 uur vanochtend en geen kids in de buurt dus lekker in mijn bed blijven liggen tot kwart voor 9! Dat had ik echt even nodig die rust. Ben lekker gaan sporten in de gym en heb een lesje RPM gevolgd. Een soort spinning klas dus lekker gefietst en verder zelf nog wat getraind. Daarna lekker naar huis en even gedoucht en in de zon gelegen. Het was niet echt warm dus ging naar binnen om mijn haar te stijlen en me om te kleden. Verveelde me dus ging maar weer zonnen en aan het eind van de middag kwam Julianne thuis met Andrew en hebben even samen op bed gespeelt. Maar hij was zo moe van zijn dag bij Nana en Gramps dat hij om half 6 zn bed al in ging. Even wat gegeten en daarna kwam Granny Samantha brengen met nog een verrassing voor me. Ze hadden caramel slices, brownies en apricot balls gemaakt. I LOVE IT!! Dus lekker even gesnoept en nu een verhaaltje typen op mijn bed terwijl Sammy lekker op mijn bed aan het spelen is en hele verhalen tegen mijn knuffel aan het vertellen is. Heb echt een heerlijk rustig lui dagje gehad vandaag!

  • 17 Maart 2013 - 11:44

    Anita:

    Lekker meis, even bijtanken hè? Inmiddels slaap jij waarschijnlijk al of bijna en is onze lazy sunday begonnen en het zonnetje is hier ver te zoeken, koud brrr, in mijn huispak lekker lezen is ook leuk :), xxx

  • 17 Maart 2013 - 19:15

    Mam:

    Doe je goed mop ff een rustig daggie. Hmmm lekker allemaal, na 6 wkn shakes lust ik dat ook wel! Ga maar lekker veel bakken als wij er zijn hmmm . Love you very much Xxx

  • 02 April 2013 - 13:12

    Mell:

    Hahaha zei Nijnemans veel terug?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 44184

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: