Game on! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Game on! - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Game on!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

16 Maart 2013 | Australië, Blackwood

Vandaag had ik een date gepland staan met Tom en had daar echt wel zin in! Maar om 6 uur vanochtend (zo'n 3,5 uur slaap) vond Andy dat het tijd was om in mijn bed te spelen en niet veel later kwam Sammy natuurlijk ook. Na zo'n mega drukke week kon ik die 3,5 uur slaap even niet aan en was ik kapot. Ook een bad nemen heeft me niet echt uitgerust want de kinderen kwamen natuurlijk gezellig in de badkamer spelen. Dus Tom gesmst en tot de conclusie gekomen dat we niet gingen daten maar gewoon een lazy saturday bij zijn huis gingen houden. Heel toevallig woont hij in het huis van Clarissa en Greg. De beste vrienden van Julianne en Ric. Die hebben echt een mega huis en verhuren een gedeelte van het huis aan Tom. De hele middag een beetje gegamed met zn 2en, door wat boksboeken gebladerd en lekker gerelaxed. Heb echt een lekker dagje gehad en het was heel gezellig! De date gaan we alsnog wel doen maar we moeten alleen nog even een dag uitzoeken. De kinderen hebben een sleepover bij opa en oma en Ric is vanmorgen naar Singapore gevlogen dus Julianne en ik hebben het huis voor onszelf. Net een bad genomen en deze keer wel heerlijk kunnen relaxen. Ga zo maar lekker slapen en morgenochtend genieten van de gelegenheid om uit te slapen! Hopen dat ik niet uit mezelf vroeg wakker word deze keer

  • 17 Maart 2013 - 07:57

    Manon:

    Leukleuk!

  • 02 April 2013 - 13:10

    Mell:

    Leukleukleuk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 44313

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: