Movers - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Movers - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Movers

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

15 Maart 2013 | Australië, Blackwood

De laatste paar dagen zijn gekkenhuis geweest hier. Constant bezig geweest met inpakken en sorteren. Vanochtend hebben de verhuizers alle spullen die naar Singapore gaan in een grote container geladen en dat scheelt een hoop troep. Overal in het huis stonden dozen met spullen. We hebben ook al een hoop spullen opgeborgen in de schuur en gaan de komende twee weken kamperen in het huis. Aangezien ik het bed van Julianne en Ric krijg in Singapore hebben zij 1 van de matrassen gekregen van mijn bed. Ik lig een stuk lager nu maar zij liggen op de grond. De kinderen slapen op campingbedjes en er staat een tuinset en visstoeltjes in de huiskamer. Toen Andy terugkwam van childcare vroeg ie dan ook meteen "mommy, do we have a new house?'' Ben er vandaag wel achter gekomen dat er een hoop ruimte is in het huis. Heb gister en vanavond gewandeld met Tom. Een jongen van boksen en hij is echt heel leuk! We hadden afgesproken om morgen op date te gaan maar iedere avond hebben we niks te doen dus gaan we toch maar wat doen. Hij gaat bedenken wat we gaan doen morgen. Ben benieuwd!

  • 15 Maart 2013 - 16:41

    Anita:

    Leuk weer meis, lekker dat het zo begint op te ruimen. Grappig van Andy hè? Hij snapt vast nog niet helemaal wat er gaat gebeuren. Tot gauw weer, knuf Anita

  • 15 Maart 2013 - 19:13

    Ingrid:

    Dus Joe is ingewisseld voor Tom. Ahummmm. Jij leeft er ook maar op los hè? ;-)
    Ben heel benieuwd naar je leven in Singapore straks. heb je er zin in?
    Je hebt vast al een sportschool opgezocht daar. Nou, een heel leuke date uh weekend gewenst.

    Xxx Ingrid.

  • 15 Maart 2013 - 22:31

    Larissa Bosman :

    Hahaha ik heb Joe niet ingewisseld voor Tom. Joe is gewoon aardig en af en toe gaan we weg om wat leuks te doen. Meer niet! Tom vind ik toch wel wat leuker! Sportschool heb ik inderdaad al opgezocht! We gaan in een appartementencomplex wonen dat Newton Gems heet. Dr zit een sportschool bij in en een vriendin van Ric en Julianne bokst bij een goede boksschool dus daar ga ik ook naartoe!

    xx Larissa

  • 02 April 2013 - 13:06

    Mell:

    Larry, wat voor je nieuwe Singapore naam?
    Ik vind je uitzicht mooi!
    het is weer even reageer time, hoera voor jou!

  • 02 April 2013 - 13:08

    Mell:

    Zie je dat mijn nederlands echt vooruit gaat, het moest natuurlijk zijn wat word je nieuwe singapore naam?! haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 44236

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: