Adelaide shores - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Adelaide shores - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Adelaide shores

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

12 Maart 2013 | Australië, Blackwood

Ben een aantal dagen weggeweest uit de internetwereld. Een lang weekend Adelaide Shores met het gezin (+ 6 andere bevriende gezinnen) zonder wifi. Adelaide shores is een park met allemaal caravans en vakantiehuisjes. Er is zat te doen voor kleine kinderen en die waren er genoeg dit weekend. Heb echt een megadruk weekend gehad en vooral veel gespeeld met alle kinderen. Op het springkussen, het strand en in het zwembad. Ook lekker gevoetbalt met de kinderen en af en toe wat rennen en fietsen met ze. Zelf heb ik ook lekker kunnen hardlopen en mountainbiken. Alleen de nachten waren verschrikkelijk. Ik sliep samen met de kinderen in een kamer. Drie bedden boven elkaar en ik kreeg de hoogste. Ik slaap heel licht en met twee kleine kinderen in 1 kamer heeft me niet al te veel rust gegeven. Toen we aankwamen gistermiddag ben ik dan ook na het uitladenvan de auto meteen op mijn bed gecrasht. Rond een uur of 4 er weer uit gekomen want er was werk aan de winkel. Er moest vanalles worden ingepakt voor we gaan verhuizen en ik ben aan Samantha's kamer begonnen. Haar kast helemaal leeggetrokken, een hoop weggegooid en de rest netjes opgeborgen. Daarna wilde ik aan haar bureau beginnen maar de kinderen kwamen net terug van een speelafspraak bij vrienden thuis dus heb alles snel weer in de lade gegooid. Met de kinderen even op mijn bed gespeeld en patatjes gegeten voor ze naar bed gingen. Ik heb nog ff met mam geskyped en ben niet te laat gaan slapen. Was kapot van het weekend.

  • 12 Maart 2013 - 06:57

    Anita:

    Hoi meis,

    ik mistte je al, we raken helemaal gewend aan je dagelijkse verhaaltjes. Top dat je een leuk weekend hebt gehad, nu weer lekker thuis, kun je weer bijslapen. Gaat snel hè? Nog even en dan gaan jullie naar Signapore, gaaf hoor. Have fun Laris, tot de volgende keer, xxx

  • 12 Maart 2013 - 12:05

    Mam:

    Haha leuk he kinderen.. Ik denk dat je nu wel hebt besloten om ooit zelf kinderen te krijgen (haha) lekker meis dat je het zo naar je zin hebt!! Hou van je Xxx

  • 12 Maart 2013 - 22:57

    Mell:

    Haha ja laris nu weet je vast zeker dat je ze zelf wilt hebben!
    Ik help je wel hoor met de opvoeding!
    Leuk!
    Ben blij dat je t overleefd hebt en het wel leuk vond! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 44164

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: