craft drawers - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu craft drawers - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

craft drawers

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

07 Maart 2013 | Australië, Blackwood

Heb vandaag een lekker productief dagje gehad! Ben van vanochtend 7 uur tot nu vooral druk bezig geweest met allerlei dingetjes. Naast het gewone werk zoals de kinderen klaarmaken voor school en schoonmaken enzo heb ik even al het strijkwerk ingehaald en de knutsellades opgeruimd. De laden gingen bijna niet meer dicht omdat ze helemaal vol zaten met troep. Het meeste heb ik weggegooid of bij elkaar gedaan en nu is er 1 lade helemaal leeg en de ander voor zeker driekwart. Daar lekker de hele dag mee bezig geweest en 's middags de kinderen van school opgehaald en met ze gespeeld omdat Ric en Julianne naar het ziekenhuis waren voor een MRI scan. De kinderen lekker bezig gehouden en met Andie gespeeld in de regen. De hele dag is het weer goed geweest en heb ik geen tijd gehad om naar buiten te gaan en toen ik de tijd had begon het uiteraard te regenen. Julianne en Ric kwamen thuis en James kwam even op visite. Ondertussen heb ik de kinderen wat eten gegeven en daarna met ze in mijn slaapkamer gespeeld omdat er iemand kwam om de auto te kopen. 's Avonds kwamen opa en oma langs om op te passen en kon ik naar de gym. Toen ik op het punt stond om te vertrekken begon Andie te huilen. Ik heb hem dus maar even afgeleid en toen was ie weer vrolijk. Hij zat in bad en besloot dat ik ook maar in bad moest. Ik stap bij hem in bad en probeer mijn haar droog te houden maar op dat moment besluit Andie dat hij mijn haar toch echt moet wassen. Allemaal kannen met water over me heen en de hele badkamer zeiknat. Maar wat een lol had ie. Snel afgedroogd even met Manon geskyped en op naar de gym. Meestal doe ik niet zoveel als ik in mijn eentje ga trainen maar heb echt lekker getraind vandaag! Thuis nog even met Julianne, Ric, opa en oma aan tafel gezeten en ondertussen Julianne overgehaald om een potje up and down the river te spelen. Nu gezellig aan het skypen met Melanie en Jasper. Ze maken alleen een beetje lawaai met de filmpjes die ze kijken.

  • 07 Maart 2013 - 17:38

    Mell:

    Haha ik maakte geen lawaai dat was Jasper natuurlijk!

    Ik vind Andie echt steeds leuker haha
    Je bent wel spelletjes verslaafd, en top voor als je terug bent!
    Kun je lekker alles met mij spelen, en duizenden met 5 schoppenvrouwen! Hooray !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 44294

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: