Bike riding - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Bike riding - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Bike riding

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

06 Maart 2013 | Australië, Blackwood

Na een relaxed ochtendje had ik de kinderen zowaar een keer optijd klaar en Andie wat eerder naar childcare gebracht zodat ik Sammie met haar fiets naar school kon brengen. Tweede dag zonder zijwieltjes en ik was impressed. Drie dagen geleden was ze nog doodsbang maar omdat ik er een spelletje van maak en constant voor dr juich als het goed gaat vindt ze het leuk. Heb zelfs een aantal keer voor een paar seconde de fiets helemaal los gelaten en dat ging goed. Ze raakt nog een beetje uit balans maar voor de tweede keer ging het zeker niet verkeerd. Was supertrots! Gelukkig was Julianne ook op school om wat broekrokjes te kopen die Sammie ook bij haar schooluniform kan dragen op school in Singapore. Samen hebben we de fiets achter in de auto gegooid en zijn we naar huis gereden. Even snel wat klusjes gedaan, naar de dokter gegaan voor twee injecties en ik ben niet flauwgevallen! Ik was van plan om mijn boek te lezen op bed. Na 1 pagina werden mijn ogen moe en ben ik lekker gaan liggen. Beetje half te slapen maar toch niet helemaal. Had goed geslapen dus snap niet zo goed waarom ik zo moe was. Daarna even snel eten voor de kinderen gemaakt, was weer binnen gehaald en wat strijkwerk gedaan. Ik ben op Sammies fiets naar de school gegaan. Moest de hele weg staand fietsen omdat het stuur zo laag zit. Deed wel beetje pijn aan mn rug na een tijdje. Ook de terugweg fietsen ging heel goed! Ze wordt steeds beter en vindt het ook iedere keer leuker. Thuis hebben we samen even huiswerk gemaakt en daarna zijn we naar childcare gereden om Andie op te halen. De kinderen eten gegeven en Andie was zo moe dat hij meteen naar bed is gegaan. Wij hebben nog wat spelletjes Monopoly met Sammie gespeeld en daarna ben ik me klaar gaan maken om te boksen. Want naast de pijn in mijn knie, rug, been (verbrandt) en armen van de injecties was ik fit om te boksen en gelukkig gingen we sparren. Somehow I survived. Heb per ongeluk iemand een bloedneus geslagen. Hij was echt leuk dus dat was beetje stom van me. Hij wilde wel veel rondes met me sparren. Kon niet stoppen met glimlachen. Kom net thuis en Julianne heeft net haar auto verkocht. Nu gaan we dus met zijn drieen met Ric's auto rijden. Ga lekker optijd naar bed vanavond.

  • 06 Maart 2013 - 19:31

    Ingrid:

    Wat, wat, wat???
    Lees ik dat je mams en Rick naar je toekomen? wauw, dat is nogal wat, zo'n wereldreis.

  • 07 Maart 2013 - 17:33

    Mell:

    Ik wil oook naar je toe!
    Ben ook weer benieuwd naar die jongen natuurlijk he!
    foto's foto's foto's :P
    ben trouwens bijna helemaal up to date!
    knap he! haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 44181

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: