Marion shoppingcentre - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Marion shoppingcentre - Reisverslag uit Blackwood, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Marion shoppingcentre

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

04 Maart 2013 | Australië, Blackwood

zondagochtend kwam Andy om half 9 mijn kamer binnen rennen om mijn bed in te springen. Half 9 pas!! Wat een luxe op mijn zondagmorgen. Het klinkt verschrikkelijk maar tegenwoordig is dat echt uitslapen. Rustig wakker geworden en lekker geskyped met mama en Ric. Julianne heeft de kinderen naar opa en oma gebracht en ik ben samen met Ric en Julianne naar het Marion shoppingcentre gegaan om te winkelen. Zij moesten een nieuw bed kopen om mee te nemen naar Singapore en ik ging in mijn eentje voor kleding kijken. Normaal vind ik het vreselijk om in mijn eentje te winkelen maar heb me wel vermaakt gelukkig. In het centrum hebben we nog even lekker geluncht met zn drieen en zijn daarna naar een andere winkel gereden om een nachtkastje te kopen voor hun bed. Heb een leuke dag gehad en alleen maar een basketbalpakje gekocht. Ik ben natuurlijk een echte basketbal fan en heb daarom een shirt van Bryant van de Lakers gekocht. Vond het broekje leuk en is makkelijk om in te boksen. Heb nog nooit in mn leven een basketbal wedstrijd gekeken en geen flauw idee wie die Bryant is. Maar ik heb in ieder geval een shirt en ga binnenkort maar even leren basketballen. Dan ben ik niet helemaal zo'n loser die in een basketbalpakje rondloopt zonder er iets over te weten. Vanochtend de kinderen klaargemaakt voor school even wat klusjes in het huis gedaan en daarna naar de dokter gegaan met Julianne om te kijken of we inentingen nodig hebben voor Singapore. Helaas wel.. Dat wordt pas een leuk feestje woensdagochtend. Ben gelukkig gek op bloedprikken en kan bijna niet wachten tot ik naar de dokter mag! Thuis even de was opgehangen en daarna naar de sportschool gegaan om te sporten met mijn personal trainer. Goeie workout gehad en daarna zelf nog even getraind en lekker gezwommen. Thuis even eten gekookt voor de kinderen en daarna Andie opgehaald van childcare omdat Julianne eerder klaar was en Sammie een speelafspraak had bij een vriendinnetje van haar. Lekker in de tuin gespeeld en eten gegeven. Na het eten kwam Sammie thuis en heeft ze samen met Andie in de tuin gespeeld en daarna zijn ze samen in bad gegaan en hebben we Sammie eten gegeven. Nu even gezellig met mam, tante Thea en ome Jaap aan het skypen. Nouja, zij praten met zn drieen en ik ben een verhaal aan het schrijven dus we communiceren niet met elkaar. Ben trouwens aan het detoxen vandaag. Hele dag niet gegeten en alleen maar water met citroensap en kopjes thee gedronken. Even mijn huid reinigen na al die chocola van de afgelopen maand.

  • 04 Maart 2013 - 22:48

    Mam:

    Haha ja leuk gesprek he., hee muts je haalt Rick door de war met Ric daar. Rick hier is met ck! Tickets zijn geboekt !! Tralala

  • 05 Maart 2013 - 07:04

    Anita:

    haha, kostelijk je verhaal, heb erg gelachen. Super dat mamma en Rick komen hè? Mag je vandaag weer wat lekkers van jezelf of houd je het nog bij detoxen? knuf Anita

  • 06 Maart 2013 - 08:41

    Manon:

    Hahahaha 1 loser met je shirt

  • 07 Maart 2013 - 17:15

    Mell:

    Haha aardig dat ze je gewoon negeren :P

    Wel echt leuk dat ze naar je toe komen!
    Ik wil ook maar denk niet dat t m gaat worden!

    ik vind je ook een loser, haha vooral omdat je een shirt koopt met een naam, straks is t echt een loser!
    wacht zoek m even op.

    Ehm nou hij is lang, kaal en nr.24
    heeft een iets wat donkere huidskleur maar vind m niet lelijk ofzo eigenlijk!
    dus wel een goede keuze hoor Larry!
    Gooooo Lakers!! whoehoe (hé nu kun je hiervoor gaan cheeren ! top idee! )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 44179

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: