Personal trainer! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Personal trainer! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Personal trainer!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

20 Februari 2013 | Australië, Adelaide

De kinderen waren om half 8 al klaar vanochtend. Dus had lekker tijd om alvast wat klusjes te doen voor ik ze naar school ging brengen. Thuis alles afgemaakt en was lekker optijd klaar. Om 11 uur had ik een afspraak met Nathan. Een personal trainer. Ik kreeg 1 training gratis dus heb lekker gebokst. De training ging goed en hij was heel aardig. Een beetje jammer dat de trainingen zo duur zijn want ik vond het wel leuk. Ga nog even goed nadenken of ik trainingen van hem wil en dan mijn fulltime pas opzeg of niet. 's Middags heb ik samen met Ric en Julianne geluncht bij een eetcafé in de stad en hebben even gekletst over wat er allemaal gaat gebeuren in Singapore. We krijgen een maid in Singapore omdat Andie waarschijnlijk niet hele dagen naar childcare mag daar en nog te jong is voor school. Zo kan ik me hele dagen met de kinderen bezig houden en de maid doet het schoonmaak en kookwerk. Ga me wel sneller vervelen op de momenten dat de kinderen weg zijn dan. Nog meer vrije tijd. Na de lunch heb ik Andie opgehaald en samen hebben we Sammie opgehaald van cheerleading en een half uurtje gekeken. Thuis de kinderen eten gegeven. Andie was moe en is vroeg naar bed gegaan en Sammie was echt vreselijk met het avondeten waar ze 70 minuten over heeft gedaan om het op te krijgen. In bad was ze weer lief gelukkig en Julianne heeft heerlijk gekookt ondertussen. Na het eten ben ik gaan boksen met Joe en hij heeft gevraagd of ik mee ging met hem en zijn vrienden naar het Fringe festival. Leuk! Alleen werden we onderbroken door iemand die tegen ons ging praten en zijn we daarna vergeten om nummers uit te wisselen ofzo. Dus zou niet weten hoe ik nu in contact met hem ga komen. We zijn nu weer bezig met ons dagelijkse potje Monopoly deal en ga zo lekker slapen.

  • 20 Februari 2013 - 16:43

    Ingrid:

    Singapore! Lou en ik vonden het een geweldige stad. We waren er maar 3 dagen als tussenstop van Vietnam naar Maleisië. Wauw. Wel spannend allemaal zeg.
    Hoe gaat het met je knie?

    Groet,

  • 23 Februari 2013 - 12:59

    Lisa:

    Wauw, Singapore! Is het de bedoeling dat je straks met ze mee 'verhuisd' daarheen? Zo zie je nog eens wat van de wereld. Gaaf hoor!!

  • 07 Maart 2013 - 16:17

    Mell:

    Vind t echt cool dat je erheen gaat!
    dan ben je ook gewoon daar geweest! whoehoe :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 44176

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: