Andie's party! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Andie's party! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Andie's party!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

17 Februari 2013 | Australië, Adelaide

Vandaag hebben we Andie's verjaardag alvast gevierd met wat vrienden en familie. Er waren niet zoveel mensen uitgenodigd omdat ze allemaal 2 of 3 kinderen hebben dus het was al snel vol met kinderen hier. Het feest was 's middags met een barbecue lunch. Eerst kreeg Andrew cadeautjes omdat de gasten allemaal achter elkaar aankwamen. Daarna hebben we lekker van de barbecue gegeten en toen kwam de taart. Gisteravond hebben we een monster/alien taart voor hem gemaakt en hij was zoooo gelukkig. Hij was er echt blij mee, super schattig! De hele dag heeft ie lekker met kindjes gespeeld en toen iedereen weg was aan het einde van de middag, was ik kapot. En de rest van de ouders en opa en oma ook. Mn weekenden vrij zijn nog vermoeiender dan mijn werkweken. Maar ze zijn tot nu toe wel heel vol en gezellig gelukkig! Alles opgeruimd en nog wat left overs gegeten en daarna maar weer wat kaartspelletjes gedaan. Ik ga vroeg slapen want mn wekker gaat weer om 05:30 om naar de gym te gaan. Everyone have a great day!

  • 17 Februari 2013 - 15:55

    Ingrid:

    Dus morgen begint het afkicken? Ik wou je een foto van een onweerstaanbare chocoladetaart sturen, maar ik kan geen foto toevoegen in het bericht :-( Jammer!!!
    Nou, sterkte ermee en sport ze OM 5.30 uur! (you're crazy).


  • 17 Februari 2013 - 16:02

    Mam:

    Ha ha vermoeiend he kleine kinderen. Kan je alvast oefenen...
    Je had beter die weddenschap voor een maand kunnen doen, in een week ben jij niet afgekickt, zoveel chocola als jij hebt gegeten haha
    Love you Xxx

  • 07 Maart 2013 - 16:06

    Mell:

    Haha mam met kun je alvast oefenen :P
    ze wilt echt graag oma worden he?!
    Nou laris dan zou ik als ik jou was maar kinderen nemen
    want ik wil ze niet! haha ik help jou wel met de jouwe!
    Kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 44223

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: