Farewell committee - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Farewell committee - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Farewell committee

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

31 Januari 2013 | Australië, Adelaide

Zo, hier zit ik dan! In mijn eentje in het vliegtuig. Nou ja, met 700 andere mensen maar geen bekenden van mij. Na een nogal hectisch afscheid waarin ik werd uitgezwaaid door allemaal lieve mensen moest ik het toch echt in mijn eentje zien te redden. Gelukkig was mijn afscheidscrew nog wel aanwezig toen het inchecken niet helemaal volgens plan verliep. Mijn handbagage was zo’n 8 kilo te zwaar en ook mijn koffer was te zwaar. Maar samen met mijn geweldige assistentes heb ik dit gelukkig snel op kunnen lossen. Iedereen even een knuffeltje en een kus gegeven en nog wat laatste foto’s gemaakt. Daarna moest ik er toch echt vandoor. Aangezien ik niet zo’n held ben op luchthavens, ben ik direct doorgelopen naar mijn gate waar ik door de controle ben gegaan en even moest wachten tot wij het vliegtuig in mochten. Alles ging vrij snel gelukkig. Ik vlieg met de Airbus A380 van Emirates en voor dat ik het vliegtuig in ging voelde ik me echt te cool. Het is echt een mega vliegtuig maar van binnen ziet het er gewoon uit als een normaal vliegtuig. Zo cool ben ik dus helaas niet. Wat wel chill is, is dat je in dit vliegtuig bijna niet merkt dat je aan het landen, stijgen bent of turbulentie hebt. In het vliegtuig kun je voor 2 dollar gebruik maken van de wi-fi. Daar was ik heel blij mee en die heb ik direct ingeschakeld. Alleen een beetje jammer dat het op mijn telefoon niet werkt. Ik zal wel weer iets fout hebben gedaan. Dus toen maar even een filmpje uitgezocht om te kijken. Wreck- it Ralph is het geworden. Een tekenfilm over computerspelletjes. Tijdens de film kregen wij onze lunch waar je mocht kiezen tussen kip en lam. Ik koos kip maar die was op dus ik kreeg lam. Maar ja, ik heb best lekker gegeten. Het toetje was met chocola dus dat compenseert natuurlijk wel. Na de film werd het tijd om de enveloppen met brieven die ik gekregen heb open te maken. De kaarten van pap en Petra en van mam en Rick vond ik wel leuk maar bij die van Manon kreeg ik toch wel een beetje traantjes in mijn ogen. Toen begon ik toch een beetje te beseffen dat ik echt naar de andere kant van de wereld ga en niet zomaar even langs kan komen als ik zin heb. Jenny heeft voor mij een boekje gemaakt met informatie over Adelaide en Australie. Die heb ik even doorgelezen. Staat echt leuke en handige informatie in! Nu ben ik even een verhaaltje aan het typen die ik waarschijnlijk morgen pas kan uploaden. Over een uurtje of drie kom ik aan op Dubai waarna ik over zal stappen op het vliegtuig naar Adelaide. Dit zal wel voor een aantal stressmomentjes gaan zorgen, zonder hulp van mijn afscheidscrew. Maar ik kom er vast wel uit. Ik heb alvast een film uitgezocht die ik zometeen ga kijken. Dat word People like us. Ik ben blij dat ik al een hele tijd slecht slaap want ik ben op dit moment zo moe dat ik gewoon rustig in mijn stoel kan blijven zitten. Dit is ook wel prettig voor de mensen die naast me zitten. Ik heb echt heel veel zin in de komende periode en ben benieuwd wat mij allemaal te wachten staat Down Under. Wel ga ik het thuisfront heel erg missen en het leventje met mijn vrienden en familie dat ik zo gewend ben. Maar ik zal vast ook snel weer gewend zijn aan mijn nieuwe leven van het komende half jaar. Ik zal in ieder geval mijn best doen jullie goed op de hoogte te houden van mijn belevenissen!

  • 31 Januari 2013 - 23:50

    Mama:

    Leuk weer zo om te lezen! Blij dat je er bent lieverd. Hoop dat je een super tijd gaat krijgen daar. Gelukkig hebben we nog ff gewats appt. Leuk dat je zo wArm ontvangen bent. Slaap lekker, xxx

  • 01 Februari 2013 - 07:02

    Anita:

    Hey kanjer,

    top dat we je weer kunnen volgen. Gisteren was ik met mamma naar de sauna en daar hoorden we dat je goed was aangekomen en ook je reis helemaal goed is gegaan, gelukkig. Je bent er nu lekker, je hebt nog een paar dagen vrij hè? Hoop dat je lekker bijkomt van de reis en dat je je er echt thuis gaat voelen. Toi toi, met alles, veel plezier en take care, tot de volgende keer :) liefs Anita

  • 02 Februari 2013 - 11:54

    Mell' :

    Haaii loertje!
    Kan het nu pas openen zo moe van t internet hier!
    Ben zo blij dat je er veilig bent aangekomen haha
    Daar maakte ik me alleen n beetje zorgen om,
    Verder red jij je vast prima daar!
    Ben wel jaloers hoor!
    Hopelijk vind ik snel een baan en word ik heel rijk
    ( ik denk vast heel snel, in deze tijd! haha )
    Even je andere verslagen lezen !
    Loveyou hermanita <3

  • 03 Februari 2013 - 22:49

    Bjorn:

    Heey Larissa,

    Gaaf man dat je dit gaat doen! De foto's zijn echt jaloersmakend. ik wens je heel veel plezier met dit waanzinnige avontuur!

    Succes Mate!

    Liefs van Bjorn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 44157

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: