Questionaries. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Questionaries. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Questionaries.

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

10 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Tegenwoordig doe ik op woensdag en donderdag de questionaries in het hotel. Bij de questionaries deel je 's ochtends in het restaurant vragenlijsten uit aan de gasten die je later op de dag gaat uitwerken op de computer. Dat is best veel werk om te doen. Om 7 uur 's ochtends moet je beginnen met alles klaarzetten en dan werk je door tot half 11. Daarna mogen we ontbijten in het restaurant. Dat is wel heel chill. Na het ontbijt gaan we beginnen met alles sorteren en uitwerken. Eerst doen we een gedeelte waarin gasten 1 tot en met 4 in kunnen vullen aan hoe leuk ze iets vinden en als dat af is krijg je even de tijd om je om te kleden en mag je in je gewone kleding verder werken. Vandaag waren we om half 6 klaar met werken. Gisteren waren we wel heel vroeg klaar maar ook vorige week was ik laat klaar. Toen heb ik tot kwart over 6 gewerkt.

Na het werk ben ik met Karin naar het centrum gegaan om in San Miguel te gaan eten. Ik heb echt heerlijke spaghetti gegeten met gamba's. Daarna hebben we nog een BEURS voor Karin gekocht. Dat blijkt een Limburgs woord te zijn voor portemonnee. En ik heb een leuk shirtje bij de Mango gekocht.

Gister heb ik ook al gewinkeld met Karina dus ben weer lekker vanalles aan het kopen nog even voor ik wegga.

Karina heeft vandaag eindelijk dr fotocamera teruggekregen dus nu kunnen we weer foto's maken. Haar fotocamera was namelijk stukgegaan en mijne is gestolen dus we konden niets meer. Vanavond ga ik logeren bij Karin. Het is maar één verdieping lager en nog steeds in het hotel maar toch vind ik het leuk dat ik een keertje ga logeren.

Morgen gaan we met zijn allen uit in Playa del Ingles. Daar heb ik echt izn in. Al ben ik waarschijnlijk wel kapot want ik moet tot 11 uur werken en zal nu ook wel niet al te veel slapen.

Ik ben tegenwoordig trouwens helemaal in to the facebook en heb er zelfs al een aantal foto's op gezet van Gran Canaria. Het probleem is dat ik er alleen niet zo veel van snap dus dat eerst al mijn foto's dubbel waren en dat ik ook niet zo goed weet hoe ik een bericht moet sturen. Maar ik vind het wel helemaal leuk en ben wel lekker de hele tijd bezig met facebook.

Nog 13 dagen te gaan. Nouja, 12 omdat het al 's nachts is!

  • 10 Juni 2011 - 05:35

    Anita:

    Hey kanjer,

    gaat hard nou hè? Over twee weken zien we je weer, kijk er naar uit. Over dat faceboek gesproken, ik kreeg een mailtje dat je vrienden met me wilt worden, nou wil ik dat in het echt. Maar ik zit nooit op faceboek, had me al eens afgemeld, maar om 1 of ander duistere reden zit ik weer in het bestand. Nou lieverd, geniet nog even van je laatste dagen op Gran Canaria, en tot gauw, dikke kus Anita

  • 10 Juni 2011 - 07:19

    Mell.:

    Hi Loertje!
    idd 12 dagen!
    Weetje we hadden gister ''Vakantie Bespreking'' Haha was wel leuk
    Maar ik baal dr wel van dat jij niet mee gaat! (heb je niet stiekem n verrassing voor me?! )
    We gaan naar app Melina, van 14-8-2011 tot 26-8-2011 (A)
    Hahaha boek even :P hahahaha
    Loveyou

  • 11 Juni 2011 - 06:56

    Ingrid:

    Haha, die Limburgers hebben wel meer van die grappige woorden. Het zijn ook bijna-Belgen. Maar ze hebben wel héérlijke vlaaien :-)
    En hoe was je logeerpartij, een heel andere wereld zeker?
    Mango, Zara en Gusto zijn ook mijn favoriete winkels in Spanje, altijd wel leuke koopjes.
    Ik zie dat het bij jullie lekker weer is. Hier hebben we even een dip. Waarschijnlijk geen mooi Pinksterweekend. Dus neem ff wat zon mee als je straks naar huis komt.
    Nou, ik ga proberen om droog op de markt te komen en daarna naar Gon. De rest van het weekend lekker lezen denk ik.
    Groet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 44161

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: