Speciaal voor tante Ingrid! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Speciaal voor tante Ingrid! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Speciaal voor tante Ingrid!

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

06 Juni 2011 | Spanje, Madrid

Ik heb de afgelopen week 6 dagen gewerkt en heb dus niet zoveel tijd gehad om een verslag te schrijven.

Ik heb vorige week gehoord dat mijn volgende stage bekend is. Ik zal in de periode van 1 augustus tot en met 1 januari stage lopen in The College Hotel. Op de afdeling Duty. Daar ga ik vandaag even een sollicitatiebrief voor schrijven en mijn cv moet ik nog even aanpassen.

Vrijdag heb ik mijn eerste logeerpartijtje gehad in mijn kamer. Karin bleef bij ons slapen en we hebben echt kapot gelegen van het lachen. Karina, Karin en ik hadden besloten een grapje uit te halen met Danique. We hadden het trappetje van haar bed om het hoekje bij de deur gezet. Maar Danique kon het grapje niet zo erg waarderen en ze kan ook niet zo goed zoeken. Dus wij kwamen niet meer bij van het lachen. We waren van plan om het trappetje terug te geven maar omdat ze zo boos werd hadden we daar al geen zin meer in. Toen ze het bed via het tafeltje op probeerde te klimmen lukte dat haar niet en we kwamen niet meer bij van het lachen. De hele avond hebben we lekker met zijn drieen lopen kletsen en rond 2 uur zijn we al gaan slapen.

Zaterdag ben ik met Karina uitgegaan in Playa del Ingles. Het was echt een hele leuke avond en rond 6 uur zijn we naar huis gegaan. Vandaag en morgen ben ik gelukkig lekker vrij. Ik hoef nog maar 11 werkdagen en dan heb ik mijn 100 dagen gehad. Deze week werk ik gelukkig vijf dagen en die week daarna nog 6 dagen. Dat betekend dat ik 19 juni mijn laatste werkdag heb.

In die twee werkweekjes die we nog hebben moet ik ook nog veel tijd overhouden om leuke dingen te doen. Want nu de tijd dringt, zijn we vanalles aan het bedenken wat we allemaal nog moeten gaan doen. We willen nog een keer naar agualand en we moeten ook nog een keer minigolfen. We willen nog een keer winkelen in Vecindario en ook in Las Palmas.

Nu het einde in zicht is heb ik ook best wel zin om weer naar huis te gaan en me lekker op mijn volgende stage te richten.

  • 06 Juni 2011 - 18:07

    Mell.:

    en speciaal voor mij lijkt me?! :P
    Jaloers! (A)
    ja bijna kom je terug, nou als je hier bent kun je lekker gaan huilen dat je daarheen wilt. k wil echt weg man :L
    had echt zin om naar jou toe te gaan!
    we belle!
    loveyou

  • 06 Juni 2011 - 20:39

    Ingrid:

    Nou, ik ben natuurlijk apetrots op dit privé-nieuws :-))
    Ja, het gaat nu echt heel snel, vooral als je nog zoveel moet werken, maar jaa, daar kwam je voor toch?
    Het is vast een toffe ervaring geweest en er zullen er vast nog meer komen. Dus, gelukkig is je volgende stage gewoon lekker in ons kikkerlandje.
    Nog ff je best doen en genieten.
    Tot snel!

  • 06 Juni 2011 - 21:24

    Mam:

    ettertjes... hou van je! kus

  • 09 Juni 2011 - 09:40

    Mell.:

    Ik vind jullie geen ettertjes! haha
    lang leve de lol!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 44248

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: