Slecht nieuws uit Nederland.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Slecht nieuws uit Nederland.. - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Slecht nieuws uit Nederland..

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

29 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Vrijdag ben ik met Yori, Tushara, Davika, Melanissa en Stefany naar de markt in Mogán geweest. In de bus werd Yori door zijn moeder gebeld met slecht nieuws. Hij kreeg te horen dat zijn oma overleden is. Dit is heel erg natuurlijk maar gelukkig heeft Yori er wel vrede mee. Twee weken geleden is hij even in Nederland geweest en heeft hij zijn oma wel gesproken. Het ging op het laatst heel slecht met haar en ze had veel pijn dus hij vindt het voor haar wel beter dat ze overleden is.

Vanochtend om 7 uur is Yori naar Nederland vertrokken om bij zijn familie te zijn en de crematie bij te wonen. Omdat een ticket natuurlijk heel duur is en wij niet zo heel veel weken meer hoeven te werken hier heeft hij besloten om in Nederland te blijven. Wat wij natuurlijk heel jammer vinden allemaal. Daarom hebben Karina en ik gister een boekje voor Yori gemaakt waar wij iedereen in hebben laten schrijven. Ook zijn we 's avonds met zijn drieen even gaan uiteten. Yori is ons beste vriendje hier en het is echt raar dat hij nu weg is.

Gister na het eten hebben Karina en ik het boekje aan Yori gegeven en alvast even afscheid genomen omdat we 's avonds uitgingen in Playa del Ingles. Om kwart voor 6 waren we weer terug in het hotel en om 6 uur moest Yori eruit. We hebben hem eventjes uitgezwaaid en nog een keer afscheid genomen en toen moest hij toch echt de taxi in. Om kwart voor 7 lag ik weer in mijn bed maar ik kon eerst niet slapen omdat ik echt een raar gevoel had in mijn maag.

Om tien uur 's ochtends werd ik uit mijn zelf wakker en toen ben ik mij echt als een speer gaan omkleden want ik moest namelijk om 10 uur werken. Gelukkig loopt de klok in de receptie vijf minuten achter en stond ik dus volgens die tijd precies om 10 uur in de receptie. 's Middags belde Yori nog even naar het hotel om te vertellen dat hij geland was en heb ik even lekker met hem kunnen kletsen. Uit mijn werk heb ik eventjes de kamer opgeruimd en alle bedden opgemaakt. Nu Yori weg is pik ik zijn tweepersoonsbed lekker in.

Morgen is het dia Canaria op het eiland. Dat betekend dat we achter de receptie gaan werken in ropa Canaria. Dat is een hele verschrikkelijke jurk. Maar ik vind het wel grappig om te doen. Vandaag ga ik verder niet veel doen. Het verbaasd me eigenlijk dat ik nog energie heb na een hele dag werken en drie uurtjes geslapen te hebben.

  • 29 Mei 2011 - 21:23

    Paul:

    Hee meissie,
    het gaat je zo te lezen nog steeds fijn daar op het eilamd,gelukkig maar!!
    Ontzettend vervelend van Yori natuurlijk,je maatje,maar een fijn bedje aan overgehouden toch.Vermaak je eigen de laatste weekjes daar nog,bijslapen kun je thuis wel weer!!!Geniet er nog van.Tot snel
    liefs XXX


  • 30 Mei 2011 - 04:38

    Anita:

    Hoi meis,

    wat naar hè voor Yori, en ook voor jullie. Je had het natuurlijk graag met zijn allen afgemaakt. Maar soms loopt het leven anders helaas. Gaat het al beter met je rug? Liefs Anita

  • 30 Mei 2011 - 21:16

    Ingrid:

    Haha, een kanariegele jurk zeker? Maak je er wel een foto van. Dat wil ik natuurlijk wel zien.
    Nog maar 3 weekjes....
    Veel plezier nog even.

  • 04 Juni 2011 - 08:41

    Ingrid:

    Ennuh... de laatste 16 dagen geen nieuws meer?

  • 06 Juni 2011 - 18:04

    Mell.:

    `He meisje,
    ik vind t zo gemeen he!
    anders was ik nu lekker weer bij je!
    we hebben steeds maar kort kunnen praten, echt stom.
    mja wist je al trouwens dat ik al 3 weekenden achter elkaar uit ben geweest in ZAANDAM! haha t is een wonder
    maar best gezellig.
    hehe k moet je echt veel vertelle.
    nja zoveel is took weer niet.
    Bell Mell Snell! (L)
    Loveyou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 44227

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: