Familyweek! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Familyweek! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Familyweek!

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

13 Mei 2011 | Spanje, Madrid

Deze week ben ik eventjes afwezig geweest op waarbenjij.nu. Mama, Mel, Karin, Erno, Wandre en Natasha zijn er natuurlijk een weekje en ook de ouders en zus van Yori zijn er de hele week.

We hebben een hele leuke week gehad met zijn allen en veel leuke dingen gedaan. Vandaag is Yori jarig en we hebben met zijn twaalven in het restaurant ontbeten en zijn daarna met zijn allen naar puerto de Mogan gegaan.

Wat minder leuk was deze week is dat ons kamergenootje Larissa terugging naar Nederland. Wel hebben we daardoor de hele kamer kunnen verbouwen en heeft ze al dr kleding achtergelaten! Thanks Laris!

Ik vind het jammer dat de week al bijna afgelopen is. Het voelde deze week ook even alsof ik zelf vakantie had en heb echt volop gebruikt gemaakt van hun all inclusive pasjes. Vanavond ga ik misschien even met Melanie en mama naar het Thalasso van het hotel. Even lekker relaxen in het zwembad en in de sauna´s en turkse stoombaden.

• 13 Mei 2011 - 17:22

Michelle:

Ben blij dat je het zo heerlijk vindt dat hun er zijn, hoop dat jullie het lekker hebben gehad. En nog een klein maandje en ik zie je ook weer.:D

• 13 Mei 2011 - 22:15

Moos:

Fijn om te lezen dat jullie zo met en van elkaar genieten.
    Ik had er stiekem ook wel bij willen zijn hahah.
    Dikke kus

• 17 Mei 2011 - 10:34

Blééh.
    ben nu in NL weer.
    en vind t daar n stuk leuker dan hier.
    Behalve de kakkerlakken.. gadsie!
    Ik heb veel gezien en mensen ontmoet.
    Geen idee meer wie wie is :P haha
    maar vond t echt leuk om weer bij j

• 17 Mei 2011 - 10:35

Blééh.
    ben nu in NL weer.
    en vind t daar n stuk leuker dan hier.
    Behalve de kakkerlakken.. gadsie!
    Ik heb veel gezien en mensen ontmoet.
    Geen idee meer wie wie is :P haha
    maar vond t echt leuk om weer bij je te zijn! en nu ben je hier :D
    Over 5 weken zijn we weer samen!
    Kunnen we hier gek gaan doen!
    (of emigreren) Maar je mag niet zonder mij!
    Daar besefte ik dat k zoveel anders wil gaan doen hier!
    Even lekker alles opruimen en sorteren.
    Loveyou

• 17 Mei 2011 - 10:36

Mell.:

dat ging niet helemaal goed :P

• 18 Mei 2011 - 12:15

Mam,:

Meis, ik heb genoten van onze heerlijke week samen. Leuk om te zien hoe je daar leeft. Echt leuke vrienden heb je daar gemaakt, de sfeer onderling is super gezellig met jullie allemaal. Dankjewel voor de heerlijke week! Hou van je, kus