Vecindario - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Vecindario - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Vecindario

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

28 Maart 2011 | Spanje, Madrid

Carnaval van eergister was echt top!
Danique en ik hebben echt als een gek gewerkt om eerder weg te mogen en we zijn door Borys van de bar naar Yumbo gebracht. Echt iedereen was verkleed en het was zooooo druk. Ik heb echt een leuke nacht gehad. Rond 7 uur ´s ochtends waren we thuis en ik heb tot kwart voor 3 ´s middags in mijn bed gelegen.

Vandaag hadden Danique en ik een dagje vrij dus hebben we besloten dat we gingen winkelen in Vecindario. Voor het winkelen ben ik nog even met Karina meegeweest naar de dokter omdat die een hele zware blaasontsteking heeft.

Het shoppen was heel leuk. Je hebt daar een groot winkelcentrum waar je veel goedkope kleding hebt. Ik heb wat leuke broekjes en rokjes gekocht.

We hebben tegenwoordig weer een nieuwe regel voor de practicas en dat is dat we alleen nog maar in het kantoor van de animatie op internet mogen. Met mijn eigen laptop lukte het niet eens om verbinding te maken maar gelukkig was er nog een computer over.

Dit betekend wel dat ik nu minder zal gaan internetten. Voor het eerst in vier weken heb ik weer een keer een ander rooster. Ben vandaag vrij en morgen ook. Woensdag en donderdag werk ik van vijf tot een in de Bar Salon en vrijdag werk ik van 12 tot 8 in de Poolbar. In het weekend werk ik ook in de Bar Salon.

Van de week gehoord dat Rick een ongeluk heeft gehad op het werk en vandaag vertelde hij me dat ie niet meekan hierheen. Daar baalde ik natuurlijk wel van maar ik ben allang blij dat het verder wel goed met m gaat.

  • 28 Maart 2011 - 21:00

    Mell:

    Oh meisje! ik wil je zien!
    Ik heb echt eng gedroomt over jou vannacht!
    Je was n hele andere laris :L
    Je had heel kort piekerig haar, scheve tanden en rode lippenstift.
    Je was echt super eng!
    En je was heel gemeen..
    Straks ben je zo erg veranderd en ken k je niet meer :O
    Je mag niet veranderen!
    Dan vind ik je eng! haha
    Maar meisjepeisje k loop achter met reageren. ik reageer alleen via hyves dus k ga al je berichten ff beantwoorden via deze sitééé !

    Aber Ich liebe dich, und liebst du mich?!
    hehe kuskus je niet veranderde zus!

  • 31 Maart 2011 - 12:59

    Mama:

    je zus spoort niet!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 44206

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: