Uiteten - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Uiteten - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Uiteten

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

25 Maart 2011 | Spanje, Madrid

Gister had ik lekker weer een vrije dag. Heb de hele dag schoongemaakt, de kamer opgeruimd en een beetje bij de bar rondgehangen. Ook heb ik een aantal pogingen gedaan om op internet te komen, maar dat wilde niet echt lukken.

Om 7 uur hadden we Spaanse les en ik durf te zeggen dat ik voor het eerst wel echt wat geleerd heb. Het was best een leuke les en de tijd ging ook een keer snel voorbij.

Het eten in de comedor was uiteraard weer verschrikkelijk. Deze keer zag het er zelfs zo vies uit dat ik niet eens de moeite heb genomen om wat op te scheppen. Na de les gingen we dus zowat dood van de honger en hebben Yori, Karina, Danique en ik besloten om te gaan uiteten. Eerst hebben we even wat warmere kleding aangetrokken en toen zijn we naar de receptie gelopen om een taxi te bellen.

Bij de receptie kwamen we erachter dat er nog 9 anderen gingen uiteten en hebben we besloten om met zijn allen te gaan. We hebben in het centrum gegeten in een restaurant dat San Miguel heet. Het was echt lekker en niet eens zo duur. We hebben echt een gezellige avond gehad en besloten om 's avonds nog even uit te gaan in Puerto Rico. We hebben met zijn vieren een fles gin gekocht en Borja heeft ons in de kamer het nieuwe dansje op Danza Kuduro geleerd. (Het hotel heeft een speciaal dansje voor het lied en vorige week is er een nieuwe gemaakt voor het animatieteam).

Na 40 keer oefenen had ik eindelijk de pasjes door en zijn we met zijn allen vertrokken naar het centrum waar we echt een gezellige avond hebben gehad.

Vanmiddag ben ik met Karina eventjes naar Puerto Rico gegaan om een carnavals outfit te kopen. We hebben echt leuke outfits gekocht. Ik ga als Robin Hood en Karina gaat als Esmaralda. Ben echt blij met mijn outfit. Ik moet morgen werken tot 1 uur 's nachts maar ik ga gewoon daarna lekker carnaval vieren!

Straks moet ik weer in de bar salon werken en eventjes naar het restaurant. Ik sta sitting. Dat houdt in dat ik zo'n drie uur lang bij een deur moet gaan staan om gasten te begroeten en als het druk is aan een plaatsje te helpen. Ook mag ik nieuwe gasten een rondleiding in het restaurant geven om het buffet uit te leggen. Normaal is dat al saai werk maar deze week helemaal. Het is zo rustig in het hotel op het moment dat ik geluk heb als ik in een kwartier tijd 2 gasten heb ontvangen. Ik sta dus 3 uur lang niets te doen en daar heb ik dus echt geen geduld voor. Maar het moet maar eventjes.

  • 25 Maart 2011 - 22:39

    Paul:

    Wat lees ik nu dan toch??Heb jij geen geduld??Dacht echt dat jij de rust zelve was,haha.Leuk werken daar,3uurtjes je eigen vervelen.gelukkig heb je de carnaval nog.Nu wel een leuk jurkje gekocht????Lijkt het al een beetje op een bejaardehuis daar???Ik zal aan je denken,elke dag!!!vermaak je daar.
    liefs XX

  • 27 Maart 2011 - 08:31

    Anita:

    Ha die Laris,

    dan gaat de tijd langzaam hè? Gelukkig hoef je dit niet zo vaak te doen toch? Veel plezier met de carnaval meis.

    Liefs Anita

  • 27 Maart 2011 - 11:34

    Els:

    hoi larissa. zo te lezen vermaak je je nog steeds goed daar in spanje. ben je al lekker bruin? veel werkplezier nog en hou ons op de hoogte. je schrijft leuke stukjes.kus van els.

  • 28 Maart 2011 - 21:47

    Mell.:

    Liefste loer!
    Haha hoezo als robbin hood?
    gek kind je had beter als quasimodo kunnen gaan of dat geitje?! hahaha
    haha ik vind je verhalen leuk!
    ga vaker reageren.

    Loveyou

  • 31 Maart 2011 - 12:57

    Mam En Rick:

    Echt grappig Robbin Hood!!! Leuk hoor allemaal. kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 44279

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: