Spooklift - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Spooklift - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Spooklift

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

23 Maart 2011 | Spanje, Madrid

Gister heb ik voor het eerst in de poolbar gewerkt. Om 11 uur moest ik beginnen en om 7 uur was ik klaar. Ik vond het wel leuk om een keer wat anders te doen. In het begin zat ik best wel te kloten met de cocktails enzo omdat het gewoon heel anders werkt dan in de bar Salon. De tijd is wel echt omgevlogen. Onder het werk heeft Antonio Danique, Larissa en mij overgehaald om met hem en Zenon mee te gaan met carnaval.

Na het werk dus meteen met Danique en Larissa de stad in gegaan om te zoeken naar een goede outfit voor carnaval. Na heel lang zoeken hebben we de meest lelijke jurkjes ever gevonden en nog een masker gekocht. Toen we eindelijk klaar waren en bij de bar Salon waren hoorden wij dat Antonio niet meer ging omdat Zenon niet ging. Dus konden we ook niet met de auto meerijden. Toen hebben we maar een taxi genomen en zijn we met zijn vieren uit gegaan omdat Karina op het laatste moment ook nog besloten had om met ons mee te gaan.

Toen we aankwamen in Playa del Ingles schaamden we ons wel eventjes. We waren de enige vier die er zo raar en verkleed uitzagen. Wel hebben we echt een hele leuke nacht gehad. Ik heb meer dan 60 euro uitgegeven maar het was mijn geld zeker waard! Om kwart over 6 vanochtend kwamen wij thuis en toen we klaar waren om te slapen ging Yori net zijn bed uit.

Vandaag was ik vrij en had me van alles voorgenomen om te doen maar heb er niets van gedaan. 's Middags vertelde Shannon mij dat mijn pakje aan was gekomen bij de receptie dus die heb ik meteen opgehaald. Ik ben echt blij met al mijn spulletjes. Heb vanmiddag lekker de hele middag gekleurt omdat ik eindelijk goede potloden en stiften heb gekregen. Ook lekker veel snoepjes heb ik gegeten en de glamour gelezen. Ik ben begonnen aan het maken van een Sudoku en ga morgenavond lekker een maskertje opdoen.

We hebben de laatste dagen wel weer wat geks meegemaakt. Iedere keer als wij 's nachts klaar zijn met werken gaan we met de trap naar beneden en gaat de lift bij het restaurant open. Altijd op een ander punt maar alleen 's nachts en op dezelfde verdieping. Het is echt heel eng. We zijn een paar dagen geleden naar de receptie gegaan om te vragen of er misschien een sensor in de lift zit, maar dat was niet zo. Er zijn meerdere liften maar het is altijd dezelfde. Maar het is bijna niet mogelijk dat hij iedere avond op hetzelfde punt stilstaat. Het is echt eng om er langs te lopen maar ook wel grappig. Vooral als ik met Danique ben want als ik het woord geest noem zie ik dr al een sprintje naar de kamer trekken, zo bang is ze.

  • 23 Maart 2011 - 22:33

    Manon:

    Hahahah ik hoorde van je moeder dat jullie de enige waren die verkleed waren haha. Wel leuk dat je alsnog carnaval hebt gevierd! xxxxx

  • 24 Maart 2011 - 09:00

    Mama:

    Hé meis, leuk om gisteren weer ff je stem te horen. Moeilijk he om te zeggen dat je ons ook een beetje mist... Het blijft leuk om dit allemaal te lezen, je vermaakt je nog steeds prima zo te lezen, gelukkig en had ook niet anders verwacht. Wel echt super he dat je zoveel fooi krijgt, echt lekker!! Ja wat een stunt he met carnaval, echt weer wat voor jullie om als enige verkleed te zijn. Ben blij dat het pakje is aangekomen, doet er wel echt heel lang over hoor. Zat je drop er nog in??
    Nou meis dikke kus en hoor je vd week wel weer. Hou van je, xxx

  • 24 Maart 2011 - 20:51

    Paul:

    Gelukkig heb je je carnaval na las palmas toch nog kunnen vieren.Lees wel dat het allemaal erg gezellig was,doe je goed,geniet er van.Wel eventjes wat fotootjes laten zien van jullie geweldige jurkjes.........Poolbar is leuk werken toch,en die cocktails dat leer je vanzelf wel,veel oefenen.Succes met Danique en de geheimzinnige lift en pas goed op jezelf.Grt aan Danique.
    liefs X

  • 29 Maart 2011 - 10:19

    Mell.:

    Meisje! ik heb je vannochtend gebeld en t was zo fijn dat je opnam!
    Ik ben net zo bang nu als jullie voor die lift! haha
    ik email je (L)
    Loveyou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 44153

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: