Mogán - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Mogán - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Mogán

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

19 Maart 2011 | Spanje, Madrid

Donderdag ben ik met Danique en Heinz naar Mogán geweest. Hij was die dag jarig en wilde dit niet in zijn eentje vieren. We waren nog nooit in Mogán geweest en het was een best wel mooie haven. Gelukkig was het mooi weer en we hebben lekker geluncht.

Aan het eind van de middag kwamen wij weer aan in het hotel en hebben Danique en ik 2 luchtbedden gekregen van Marcelino. De soccorista (badmeester) van het hotel. We hebben er even mee in het zwembad gelegen, maar het was al behoorlijk afgekoelt.

's Avonds hadden we weer een Spaanse les. De lerares heeft besloten het nog een keer te proberen. Ik heb deze les ook niet echt wat geleerd. Wel hebben we veel dingen herhaald die we al geleerd hadden in Nederland maar toch vergeten waren.

Na de les hebben we toch besloten dat we niet naar Playa gingen. Het was al best laat en we hadden ook niet echt veel geld meer over.

Gister was het echt heel warm. Heb zowat de hele dag op me luchtbedje gelegen en ben behoorlijk bruin geworden. Wel een beetje verbrand in mijn gezicht maar het doet geen pijn ofzo.

Ik leef de laatste tijd een beetje van mijn fooi. Elke dag krijgen we meer. Dag is wel lekker want nu hoeven we minder te pinnen en hou ik ook een keer wat geld over.

Het is vandaag weer lekker warm en onze Engelse vrienden gaan weg. Dat is wel jammer. We hebben net een pizza gekregen van een Nederlandse gast hier in het hotel dus we worden goed verzorgd.Net hebben we de nodige foto's gemaakt met ze. Alle meisjes met 3 mannen.

Ik begin iedereen thuis ondertussen wel een beetje te missen. Het liefst ga ik een paar daagjes terug, maar dat kan niet. Gelukkig heb ik er niet echt heel veel last van en vermaak ik mij alsnog wel hier. Al is het op het moment wel rustig in het hotel. Veel gasten zijn al weg en er zijn er niet zoveel bijgekomen.

Vanmiddag om vijf uur moet ik weer werken. Op werken en zonnen na heb ik sinds donderdag niets anders gedaan. Ik had wat last van mijn ribben en heb van de fysiotherapeut in het hotel een sportverbod gekregen tot maandag. En dan wordt er gekeken of ze al wat minder opgezwollen zijn. Ik heb al bijna geen last meer dus mag vast wel weer sporten.

Ik probeer nog steeds iedere dag wat te schrijven, maar het internet doet het hier vaker niet dan wel. Aan mijn inspiratie ligt het zeker niet. Wat schrijven betreft heb ik nooit een gebrek aan inspiratie. Ook hoop ik dat iedereen die reacties zet dat ook blijft doen. Ik vind het heel leuk om al die reacties te lezen.

  • 19 Maart 2011 - 16:59

    Manon:

    Mooie naam die marcelino! Ja kom maar snel weer terug meisjepeisje. Het begint hier ook al lekkerder weer te worden. Heb vandaag weer ff gezond & morgen gaat de zon ook weer schijnen! Werkse & ik spreek je snel weer xxxloveyou!

  • 19 Maart 2011 - 18:18

    Paul:

    Hee meissie,heb net al je verslagen even doorgelezen,eigenlijk heb je het wel heel goed daar,dat heb ik al gezien natuurlijk.Fijn dat je ook steeds meer leert,nu nog 2 dingen tegelijk,haha.veel plezier,ga je verslagen zoveel mogelijk volgen,leuk om te lezen wat je meemaakt.grt daar.
    liefs XXX

  • 21 Maart 2011 - 09:48

    Moos:

    Hey lieverd, kom gewoon ff een kus en knuf geven.

  • 21 Maart 2011 - 17:20

    Nynke:

    Mogan is echt te gek,we hebben er leuke foto `s van.Mooie haven en leuke terrasjes.
    Als ik jouw verslag lees,ben ik weer heel even terug op dat geweldige resort.Geniet er nog maar van,want je gaat het zeker missen.
    Wij willen graag terug maar helaas!!!Dikke kus van ons.XXXX

  • 22 Maart 2011 - 07:21

    Petra:

    Ik denk dat we van het weekend gaan verhuizen als we het redden spannend hoor. jimmy komt van het weekend ook thuis dus dan hoor je het wel. xxxxx petra

  • 22 Maart 2011 - 22:09

    Ingrid:

    Hai Laris,
    Je mist niet zo veel hier hoor. En voor je het weet ben je weer terug en verlang je weer naar Spanje.
    Afgelopen zaterdag heb ik de woning van Petra en je vader gezien. Dat ziet er echt tof uit zeg!
    Met Gon gaat het gelukkig ook goed. Ze mag haar been al een beetje belasten en heeft 3x per week therapie. Ze moet dan fietsen en dat vind ze erg leuk.
    De eerste zonnestralen hebben ons kikkerlandje ook gevonden en daar word ik ook blij van.
    Nou meis, tot mails weer.
    Keep up the good work.

  • 29 Maart 2011 - 10:16

    Mell.:

    Ik ga je even een hyves bericht sturen.
    Nee een email.
    Loveyou. (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 44153

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: