Libre - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Libre - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Libre

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

16 Maart 2011 | Spanje, Madrid

Vandaag ben ik lekker een dagje vrij. Het weer is gelukkig weer top sinds gister dus dat komt mooi uit. Gister nog wel wat wind gehad maar ook daar hebben we nu geen last meer van.

Morgen is er weer carnaval. Deze keer in Playa del Ingles. Ik was helemaal blij dat ik vrij was, want dan kan ik een keertje heen. Kom ik er net achter dat ik om 7 uur Spaanse les heb..

Ik ga nog wel even kijken of ik op de een of andere manier wat kan regelen om toch heen te gaan.

Gister hebben Danique en ik lekker ontbeten bij de Heineken bar. Lekker een 12- uurtje genomen en naar de Nederlandse radio geluisterd. Daar waren we echt wel even aan toe.

Vanochtend weer net zoals elke ochtend vroeg op om te gaan sporten. Danique en ik hebben net maar weer een keertje meegedaan met aqua- aerobics. We zijn weer lekker fanatiek bezig. Tegen het einde van de middag ga ik eventjes wat boodschapjes doen en de kamer opruimen. Ook ga ik wat kleding wassen en mijn werkkleding naar de wasserette brengen.

Vanavond ga ik in de bar gezellig met onze Engelse vrienden zitten denk ik want verder is iedereen aan het werk.

  • 16 Maart 2011 - 13:41

    Manon:

    Lekker hoor meisje! Hier is t ook eindelijk mooier weer! Vandaag lekker mn zomerjasje aangedaan. Oh ik mis t echt om loser te zeggen, noortje werd een beetje boos net haha:$ xxxxx loveyou

  • 16 Maart 2011 - 15:13

    Larissa Bosman :

    Haha mij mag je gewoon loser noemen hoor, meisje!

    xx

  • 16 Maart 2011 - 19:02

    Nynke:

    Wij lezen je verhalen regelmatig,maar niet elke dag want als ik je verhalen lees heb ik heimwee.
    We zijn alweer zo wit als voorheen,en zijn alweer aan vakantie toe.
    We hebben voor 23 juli Tsjechië geboekt met mijn kids.Praag lijkt me te gek.
    Onze verjaardag was gezellig(heb nog leuke foto s van je moeder,kun je lachen)
    Lieverd doe de groeten daar en we laten wel weer wat van ons horen. Dikke kus

  • 29 Maart 2011 - 10:12

    Mell.:

    I loveyou & ik mis je vooral nu heel erg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 44284

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: