Het werk hier - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Het werk hier - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Het werk hier

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

13 Maart 2011 | Spanje, Madrid

Ik heb gister in het restaurant gewerkt en weer achter de bar. Ik begin nu echt mijn draai te vinden. Het werk in het restaurant verloopt goed en ik heb zelfs af en toe een hele wijk in mijn eentje gelopen.

Achter de bar heb ik nog niet zoveel gestaan maar het gaat steeds beter. Soms krijg ik de vraag naar een drankje waar ik nog nooit van gehoord heb, maar dat kan ik altijd wel aan een collega vragen. Het maken van cocktails vind ik wel heel lastig. Maar als het me dan in één keer gelukt is ben ik wel heel trots.

Er zijn gister 3 Engelse vrienden in het hotel aangekomen. Ze zijn hier al voor de vijfde keer en hebben de hele avond aan de bar gezeten. Het zijn echt hele leuke mensen en ze zijn helemaal gek. Ik heb me echt vermaakt met hun.

Vandaag is het weer heel slecht en we zitten maar de hele dag binnen. Het regent af en toe en het is aan één stuk door bewolkt. (Maar ik zal verder niet klagen hoor tante Ingrid). Het is inderdaad altijd beter dan in Nederland.

Yori en ik zijn maar aan het computeren omdat er verder in het hotel niet zo veel te doen is.

Vanavond om 5 uur moet ik weer werken. In het restaurant en in de bar. Ik hoop dat ik veel cocktails moet maken. Daar leer ik tenminste nog wat van.

  • 13 Maart 2011 - 20:22

    Bjorn:

    Hai larissa!

    Lees dat je je prima vermaakt! helemaal toppie! veel plezier met cocktails shaken:)

    Liefs

  • 14 Maart 2011 - 06:22

    Ingrid:

    Hola Larissa,

    Wel jammer van het weer natuurlijk, vooral voor de gasten.
    Tip voor slecht weer-vermaak; probeer een Spaanse krant te lezen.
    Zou graag een cocktailtje willen halen bij je.

    Liefs,
    Ingrid.

  • 14 Maart 2011 - 08:58

    Mam:

    Hé meis, gezellig weer wat van je te lezen hier. Hoop dat de verbinding nu wel blijft. Leer maar goed je cocktails shaken en maken want dan dan je die straks de hele week voor me maken!! Goeie tip he van tante Ingrid om de spaanse krant te lezen. Leer je je spaans tenminste ook nog wat spaans... Ik hoop dat je je pakje snel krijgt. laat je ff weten als je het hebt ontvangen? werkse vandaaag, dikke kus


  • 15 Maart 2011 - 18:14

    Mell.:

    hihi aan mams stukje te zien heeft ze al ietsje teveel op! hahaha
    Spaanse tijdschriften lijken me iets leuker! Kun je meteen leren hoe je goed kunt shoppen in het spaans! hehe
    I wil ook cocktails, verlopig mag ik nog niet drinken. stom stom!
    Ik ben echt jaloers op alle mensen die mogen zuipen en eten!
    Nou ik ga lekker mijn shake klaarmaken nu en straks naar de bios...

    I Love You!

  • 15 Maart 2011 - 21:20

    Rick:

    hey meis,Gaat lekker daar he in de bar!
    ga je voor de film Cocktail 2 ?
    hoe'st,mis je ons al een beetje?
    lekker schat dat je het nu zo naar je zin heb in het restaurant.
    jammer voor je dat je niet constant kan zonnen!!! (hihi) wordt je tenminste niet te bruin voor als wij komen.
    heb er zin in ff een weekje bij je kijken.
    spreek je gauw xxx
    rick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 44147

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: