Klote internet - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Klote internet - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Klote internet

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

12 Maart 2011 | Spanje, Madrid

Het internet in dit hotel heeft er weer een aantal dagen uitgelegen. Er is nu een nieuw systeem en ik moet zeggen dat mijn internet op dit moment best snel werkt. Het is alleen wel een irritant systeem want elke keer als je nu wilt internetten moet je eerst een code halen bij de receptie om verbinding te kunnen maken.

Ik heb de afgelopen dagen vanalles meegemaakt maar niet kunnen schrijven.
We hebben weer een aantal leuke gasten in het hotel gehad waar het heel gezellig mee was. Die zijn ondertussen al weer weg.

Ook onze buurtjes zijn vertrokken. Dat was wel heel jammer. 6 weken lang hebben we met de Thalasso meisjes opgetrokken en nu gingen ze weer terug naar Nederland. We zijn met zijn allen uit geweest en hebben ze de volgende ochtend vroeg uitgezwaaid.

Woensdag en donderdag ben ik vrij geweest en heb ik niet zo bijzonder veel gedaan. Ben een beetje wezen sporten en we hebben onze kamer opnieuw ingericht. De halve kamer van de buren hebben we leeggetrokken toen zij weg waren en voordat zij weggingen hebben wij ook nog heel veel spullen van hun gekregen. Onze kamer hebben we helemaal opgeruimd en schoongemaakt. Elke dag maken we het eigenlijk wel een beetje netjes.

Gister hadden wij een barbecue na het werk. Voordat ik heenging dacht ik dat het gewoon een personeelsfeestje was, omdat wij een brief in onze kamer hadden ontvangen. Ik vond het al een rare brief omdat er geen informatie over plaats en tijd in stond. Toen wij daar aankwamen werd eigenlijk wel duidelijk waarom. Het feest was illegaal ergens op een afgelegen stuk op het strand. Het was wel echt heel gezellig. Er waren vet veel collega's en er was leuke muziek.

Vandaag moet ik om 5 uur pas werken en het is eindelijk weer een keer mooi weer dus ik ga lekker de hele middag in de zon liggen. De afgelopen week hebben wij veel slecht weer gehad, dus het is wel even lekker om een keer gewoon zon te zien en geen wind te hebben.

  • 12 Maart 2011 - 15:28

    Manon:

    Echt stom van je internet! Maar gaytje als internet t morgen doet, moet je maar ff mn mobiel over laten gaan. Ben toch de hele dag vrij, dus dan kunnen we ff skypen! Heb je al een tijdje niet gesproken xxx loveyouu!

  • 12 Maart 2011 - 18:53

    Anita:

    Ha die Laris,

    ik mistte je verhalen al, gelukkig doet je internet het weer en het zonnetje schijnt, wat wil je nog meer. Werkse vanavond en veel plezier met alle leuke dingen, liefs Anita xxxxxx

  • 12 Maart 2011 - 23:28

    Ingrid:

    Je gaat toch niet klagen over het weer hè? Het is hier echt stukken minder. Wat keurig dat jullie je kamer zo netjes houden, toppertjes.
    Het is echt vreemd als je een paar dagen niet schrijft. Ik kijk bijna elke avond wel even of er nieuws van je is. En, steek je al veel op van je stage?
    Groeten.

  • 15 Maart 2011 - 18:09

    Mell.:

    meisjepeisje.
    ik ga zo naar gooische vrouwen met roxane :D
    haha echt leuk!
    K heb al even niet gelezen, omdat ik t zo druk druk druk heb!
    K mis je wel.
    Loveyoubabyzusje! (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 44200

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: