Carnaval - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Carnaval - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Carnaval

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

06 Maart 2011 | Spanje, Madrid

Gister was er carnaval in Las Palmas. Iedereen heeft zich verkleed en is 's middags al heen gegaan. Natuurlijk moest ik werken en kon ik niet heen. Ik baalde echt als een gek.

Heb de afgelopen dagen niet zoveel bijzonders meegemaakt. Beetje gewerkt, gesport en uitgegaan. Gister na het werk nog even met Danique naar het centrum gegaan om bij de Mc Donalds wat te eten. Heel slecht 's nachts maar ik had echt trek na het werk.

Natuurlijk kwamen we weer genoeg mensen tegen en hebben we even wat gedronken bij de 007.

Vanochtend ging me wekker voor het sporten, maar ik voelde alweer dat ik pijn had in mijn knie dus ben maar niet gegaan.

Maandag is er weer carnaval. Deze keer in Maspalomas volgens mij. Daar kan ik natuurlijk ook niet heen want ik moet weer werken. Vrijdag hebben wij van het bedrijf een barbecue op het strand. Maar ik moet natuurlijk werken.

Ik baal echt van mijn rooster want ik ben woensdag en donderdag vrij. Iedereen is aan het werk dan, dus heb ik niets te doen. Ook sta ik de hele week weer in het restaurant. Vind ik ook niet zoveel aan.

De afgelopen dagen was het hier bewolkt. Nu is de lucht gelukkig weer strakblauw en het is lekker warm. Ik lig hier in mijn bikini te chillen in de zon en moet om 5 uur pas werken.

  • 06 Maart 2011 - 14:11

    Manon:

    Echt kut van je rooster! Niemand wilt vast ook ruilen als dat al mag xxx loveyouu.

  • 10 Maart 2011 - 02:47

    Mell.:

    Arme jij, komt wel goed schatje!
    Komen vast meer leuke dingen waar jij wel bij kunt zijn!
    Loveyoumeisje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 44326

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: