To much energy! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu To much energy! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

To much energy!

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

03 Maart 2011 | Spanje, Madrid

Gister heeft Danique voordat we uitgingen mijn haar eventjes geknipt. Ze had nog nooit zoiets gedaan, maar het was zo dood dat ze er toch weinig aan kon verpesten. Uiteindelijk bleek ze er best goed in te zijn en is het gewoon recht geknipt.

Na het knippen hebben we ons klaargemaakt om uit te gaan in onze nieuwe jurkjes. Het was weer heel gezellig vannacht en we hebben nog een hele hippe oma ontmoet die vet ging dansen. Kwart voor vier gingen we naar huis omdat Danique en Borja de volgende ochtend allebei moesten werken. Alejandro ging ook dus die heeft ons even met de auto naar het hotel gebracht. Dat was wel chill.

Vanochtend om 9 uur was ik klaarwakker en moest ik gewoon mijn bed uit. Ik heb eventjes gedoucht en me omgekleed. Rond kwart over tien heb ik Danique dr bed uitgetrokken omdat ze dr werkkleding nog moest halen. Samen zijn we naar de wasserette gegaan en daarna weer naar de kamer. In de kamer heb ik mijn bed even afgehaald omdat ik er gister rode wijn overheen had laten vallen. Gelijk al het vuilnis maar weggebracht en al onze handdoeken. Omdat de technische dienst de vorige keer ging klagen ruim ik alles maar iedere dag op.

Rond 11 uur ben ik gaan fitnessen en het ging echt heel goed deze keer. Eerst gewoon de oefeningen gedaan die ik altijd al doe en op het laatst besloten dat ik in plaats van tien minuten rennen maar eens 25 minuten ging rennen. Ik had het apparaat heel snel staan maar heb het wel volgehouden. Ik was echt trots op mezelf. Terug in de kamer was ik nog steeds niet moe en besloot ik dat ik de kamer maar eens ging opruimen. De kamer is vet netjes nu en ik heb ook allemaal nieuwe handdoeken gestolen en borden en wat plastic bekertjes. Nu kunnen we weer een paar dagen vooruit.

De hele dag ben ik een beetje heen en weer wezen rennen omdat ik veel te veel energie had. Rond half 7 heb ik maar besloten dat ik eventjes ging hardlopen. Dat was wel even lekker. Daarna eventjes gedoucht en me omgekleed en nu ben ik computeren.

Ik heb nog steeds energie maar nu gewoon normaal. Vanmiddag had ik genoeg energie voor zo'n drie personen. Ik werd er helemaal gek van want iedereen was aan het werk en ik kon niets doen.

  • 03 Maart 2011 - 21:45

    Mam:

    lekker he al die energie, wordt die kamer ook weer eens schoon... Leuk ff met je gechat te hebben. hou van je, kus

  • 04 Maart 2011 - 12:57

    Monica:

    hey larissa,
    Zo telezen gaat het goed met je.
    Ik ben jaloers op je temperatuur daar hier is het vet koud.
    het wordt hier ook tijd voor het zonnetje.
    veel plezier nog.
    groetjes kus monica

  • 04 Maart 2011 - 16:17

    Anita:

    Hey meissie,

    vind je wel heel dapper hoor, je haar te laten knippen door iemand die dat nog nooit heeft gedaan, gelukkig heeft het goed uitgepakt en kun je je nog vertonen :) Kun je ook wat van die energie naar de Koog sturen, als je toch voor 3 personen hebt, ik kan wel wat gebruiken hahaha, dikke kus Anita

  • 10 Maart 2011 - 02:38

    Mell.:

    Haha laris vertel eens wat nieuws?! Jij hebt altijd teveel energie!
    Behalve als ik snachts met je wou chille :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 44209

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: