Lekker shoppen in Las Palmas - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Lekker shoppen in Las Palmas - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Lekker shoppen in Las Palmas

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

02 Maart 2011 | Spanje, Madrid

Gister ben ik met Frans nog een wandeling gaan maken. Deze keer een wat kortere maar wel een hele mooie route. Toen wij op de helft waren gaf Frans mij twee opties. Of dezelfde weg terug of de berg in. Er was alleen 1 klein obstakel bij de berg. Een klein obstakel kon ik wel aan dus ik koos voor de berg.

In het begin was ik blij dat ik de berg gekozen had. Het was heel mooi en groen, alleen een beetje erg hoog. Na een minuut of tien had ik spijt als haar op mijn hoofd. Wat Frans een klein obstakel noemde zou ik eerder Mission impossible noemen. We waren echt heel hoog en we moesten via allerlei rotsen omlaag klimmen. Ik vond het echt doodeng, maar Frans had blijkbaar nergens last van. Terug in het hotel ben ik mij om gaan kleden en heb ik nog even bij het zwembad gelegen. Mijn buik was echt heel bruin al en mijn rug nog behoorlijk wit dus besloot ik een keertje op mijn buik te gaan liggen zodat mijn rug goed bruin kon worden.

Ik lag echt lekker maar ben wel een beetje verbrand bij mijn rug. Om half vijf ben ik maar naar de kamer gegaan om te douchen want om vijf uur moest ik werken. De manager waar ik normaal mee sta was op vakantie en we hadden nu een andere manager die net een maand vakantie heeft gehad. Hij is Nederlands maar woont hier al heel lang. Hij is gelukkig aardig en hij helpt je overal mee als je iets niet snapt.

Vanochtend om 6 uur ging de wekker, want Frans en Thea gingen terug naar huis en Danique en ik vonden dat wij ze na 4 weken goed verzorgd te worden toch echt wel eventjes uit moesten zwaaien. Om 7 uur gingen we ons bed weer in en hebben wij de wekker om kwart over negen gezet om op tijd naar Las Palmas te gaan. Alleen hadden we er op het moment dat de wekker ging niet zoveel zin in om eruit te gaan. Uiteindelijk zijn we om twaalf uur ons bed uitgegaan.

In onze korte broekjes en shirtjes met korte mouwen zijn we naar het centrum van Puerto Rico gelopen. We waren te vroeg voor de bus dus hebben eerst nog even ontbijt gehaald bij de supermarkt en daarna de bus gepakt. In de bus kwamen we er al achter dat hoe verder we naar het noorden gingen, hoe bewolkter het werd. Na een uurtje rijden waren we eindelijk in Las Palmas. Na eventjes zoeken hebben wij een winkelstraat gevonden. De helft van de winkels waren dicht en het was vet rustig. Gelukkig was de H&M wel open en hebben wij even een lange broek gekocht. Aan het eind van de winkelstraat bedachten wij ons dat het natuurlijk siësta was en zijn we maar eventjes gaan lunchen in een Iers restaurant. Toen wij het restaurant uitkwamen was het gelukkig wel wat drukker. Alle winkels waren open en we hebben in één winkeltje vet leuke jurkjes gekocht. Daarna zijn we teruggelopen en hebben we in 1 keer de bus terug kunnen vinden. Kwart over zeven kwamen we aan in het centrum van Puerto Rico en zijn we even naar een discotheek gelopen om een VIP-pas aan te maken. Dit proberen we al een tijdje maar elke keer als we langskomen was het te druk. Ook heb ik meteen eventjes wat beltegoed gehaald en zijn we teruggelopen naar het hotel.

Vanavond gaan we uit in het centrum. Eventjes onze nieuwe jurkjes uitproberen natuurlijk. Gelukkig ben ik vrij morgen dan heb ik de hele dag om bij te komen. Moet wel vroeg op want ik moet natuurlijk wel sporten om 11 uur.

  • 03 Maart 2011 - 18:27

    Anita:

    Hey topper,

    was maar goed hè dat Frans het een klein opstakel noemde, kun je deze ook weer op je lijstje bijschrijven. Anders had je misschien niet gegaan. Moest wel lachen hoor om je siësta, gelukkig kwam je er nog op tijd achter en heb je een leuk jurkje gescoord. Nog veel plezier meis en tot de volgende keer, xxxxxxxx Anita

  • 03 Maart 2011 - 19:34

    Mell.:

    Mijn reactie kon ik niet plaatsen 100x!
    haha dus nu maar even een kort berichtje!
    Ik ben jaloers op je meisje!
    Maar ik ga zo lekker oh oh Tirol kijken! haha en jij lekker niet!
    haha loveyou.kuskus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 44221

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: