Sport addict - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Sport addict - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Sport addict

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

28 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Ik ben weer elke dag lekker aan het sporten! Begin een beetje verslaafd te worden.

Vandaag had ik Danique en Karina meegenomen. Het was wel gezellig met zijn drieen. Ook Gustavo was er en we gingen na een tijdje met ze allen met de gewichten dezelfde oefening doen. Dat zag er wel achterlijk uit.

Karina en ik hebben voor vandaag en zon schema gemaakt. We zouden eerst voor een bepaalde tijd op onze rug gaan liggen, daarna even gaan zwemmen en vervolgens op onze buik gaan liggen. Alleen het is zo bloedheet dat we ons niet echt aan het schema hebben gehouden. Ook hebben we ons ingesmeerd met baby olie om bruin te worden. Met als resultaat dat Karina's rug nu rood is en ze gezellig naast Danique in de schaduw zit. Die moet voor dr anti-biotica in de schaduw. Het zwemmen was echt grappig. Vet lopen kloten met Yori en Karina, we waren net kleine kinderen.

Michael (je spreekt het uit op z'n Frans) is jarig vandaag en hij is om 3 uur klaar bij de receptie. We hebben een cadeautje voor hem en gaan die zo geven. Om 5 uur moeten Danique en ik werken, het is vandaag de laatste dag voor Alejandro. Best wel jammer want ik vind het wel leuk om met hem te werken. Ook moet ik de hele week sitting doen in het restaurant. Dat houd in dat ik zo'n drie uur lang bij de deur van het restaurant moet staan en gasten een plaatsje aan moet wijzen. Echt heel saai volgens mij.

  • 28 Februari 2011 - 15:03

    Mell.:

    Ben jij nog niet verbrand?
    Ik vind t echt niet leuk hier is alleen maar regen regen regen,
    en raad eens?! REGEN !@#$%^&*@
    Ik probeer ook vandaag mijn kamer in een doos te krijgen. HELP
    Ik vind wel echt leuke spullen hahaha
    misschien moet ik proberen iets meer weg te gooien!
    mja al die prachtige herinneringen!
    Ik heb ook n schriftje van jou gevonden. Leuk he!
    Nou ik ga even verder.

    Liefs melliee!

    Kan beter zeggen assepoester! (A)

  • 28 Februari 2011 - 15:04

    Mell.:

    ik bedoel natuurlijk in meerdere dozen!
    eigenlijk heel veel dozen! haha

  • 02 Maart 2011 - 13:30

    Mam:

    ze bedoeld eigenlijk dat ze zoveel troep heeft maar niets kan weg gooien. De MUTS!! Ook ik ben vet jaloers op het mooie weer bij jullie. Baby olie? Verder alles ok?? Bruin worden, rood bedoel je dan toch zeker, olie, dan verbrand je levend, slimpies. Werkse vandaag, kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 44353

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: