New roommate - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu New roommate - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

New roommate

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

20 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Sinds eergister hebben wij een new roommate in de kamer. Ze heet Jacqui en is een Iers meisje. Heel aardig meisje en we zien dr alleen als ze gaat slapen en ze gaat er weer uit zodra ze wakker is. Ze zou eigenlijk bij Maxyme in de kamer geplaatst worden maar die heeft gewoon gezegd dat ze geen ruimte had en dat ze maar wat anders moest gaan zoeken. Wij hebben met zijn vieren besloten dat we dat zielig vonden en dat ze voorlopig wel even bij ons kan logeren.

Sinds gister ben ik ook ziek. Maar dat was wel te verwachten. Ik was heel erg ziek en heb er de hele dag als een zombie bij gelopen. Verder heb ik alleen maar geslapen. Gelukkig had ik genoeg mensen die me verzorgd hebben gister. Toen Danique mij ziek ging melden omdat ik zelf lag te slapen kreeg ze in plaats van beterschap ofzo te horen dat wanneer ik drie dagen ziek was ik terug naar Nederland gestuurd zou worden. Wij hebben geen raam in onze kamer dus zelfs na het ontsmetten van de kamer wat wij eergister gedaan hebben blijven alle bacteriën nog hangen in de kamer. In de kamer werd ik zelfs misselijk van de geur dus heeft Shannon mij haar pasje gegeven zodat ik in haar kamer kon gaan slapen. 's Avonds is Borja de hele avond bij mij op ziekenbezoek geweest zodat Danique en Karina eindelijk eventjes van mijn gezeur af waren en wat konden gaan eten in het centrum.

Vanochtend toen Danique en ik bij het zwembad kwamen schrokken we ons echt dood. Het hele zwembad zat vol en boven ook. We hebben op het moment 970 gasten in het hotel en zijn helemaal volgeboekt. We hebben sinds vandaag ook een nieuwe regel. De stagiaires mogen niet meer op de bedjes liggen bij het zwembad maar we moeten op de grond gaan liggen. Gelukkig heeft het bestuur na wat geklaag besloten een brief aan alle studenten te geven waarin staat dat het wel mag tenzij het zwembad vol zit. Dat kan ik nog wel begrijpen. Ik voel me al een stuk beter vandaag maar nog steeds niet helemaal goed. Wel ga ik werken vandaag alleen zijn Danique en ik vanmiddag vergeten onze werkkleding op te halen bij de wasserette in het hotel en die is nu dicht. Om half 6 gaat hij weer open en ik hoop dat ik dan mijn kleding weer terugkrijg. Ik hoop dat ik vandaag in het office mag werken want als ik nu met een dienblad moet gaan lopen word ik gek, denk ik. Ik heb nog heel veel spierpijn door mijn griep.

  • 20 Februari 2011 - 18:04

    Manon:

    ik vind die manager echt leuk haha(L)!

  • 20 Februari 2011 - 18:30

    Anita:

    Hoi Laris,

    beterschap meis, zijn wel rare praktijken om mensen die na drie dagen nog ziek zijn naar huis te sturen. Laat je niet gek maken hoor.
    Ben blij dat het nu iets beter met je gaat. Pas goed op jezelf,

    liefs Anita xxx

  • 21 Februari 2011 - 13:54

    Els:

    heeeey meis. gaat het weer een beetje? ja,als je de kamer niet kan luchten blijven die bacteries gewoon hangen hoor. jammer dat je van de week niet mocht duiken. volgende keer beter toch? beterschap en probeer eens wat meer te slapen.stappen is leuk maar denk aan jezelf. dikke kus van els.

  • 21 Februari 2011 - 17:10

    Mell.:

    Ben blij dat je je beter voelt liefje!
    Spreek je snel.

    Loveyou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 44168

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: