Ziektekiemen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Ziektekiemen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Ziektekiemen

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

18 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Ik heb lekker 2 daagjes vrij gehad en eerlijk gezegd niet zo veel bijzonders meegemaakt. Woensdag heb ik lekker gesport en verder niet zo veel gedaan. 's Avonds heb ik op Yori gewacht en zijn we uitgegaan. De rest was al weg en toen wij aankwamen waren ze al behoorlijk dronken. Yori en ik dan ook maar aan een cocktailtje en we gingen lekker dansen. Een uurtje later kwamen al mijn collega's uit de bar ook naar het centrum. Dat was wel leuk. Rond half 4 werd Yori heel ziek en ben ik met hem naar het hotel gegaan. Hij is de hele nacht ziek geweest en heeft de hele nacht overgegeven.

Donderdag heb ik weer lekker gesport en ben ik met Danique naar de dokter in het hotel geweest. Die begint officieel om 11 uur maar ze had even besloten om om kwart voor 12 pas aan te komen. Er was ook nog eens iemand voor ons die 20 minuten binnen bleef dus we hebben langer dan een uur op de dokter gewacht. Ze is met ons meegekomen naar de kamer en heeft Yori een injectie gegeven en een recept voor medicijnen. Danique en ik zijn maar even naar de apotheek gelopen om zijn medicijnen op te halen. We hebben niet zo veel gedaan gister verder en ben vroeg naar bed gegaan.

Vanochtend heb ik met Danique en Federico gefitnesst. Dat doe ik tegenwoordig elke ochtend. En net hebben we even gezwommen. Ik ga vandaag niet veel doen en moet om 5 uur werken. Iedereen gaat uit vanavond maar ik blijf lekker in het hotel. Heb niet zoveel zin om wat te gaan doen. Onze kamer zit echt vol met ziektekiemen. Karina is net ziek geweest, ik ben nog steeds verkouden, Danique had vanochtend last van dr keel en Yori is heel ziek.

  • 18 Februari 2011 - 14:32

    Michelle:

    let je wel goed op jezelf, beterschap voor iedereen.
    kusjee

  • 18 Februari 2011 - 17:38

    Mell.:

    Lief!
    I love you!
    Zorg goed voor jezelf he!
    Ik denk aan je!
    Kus

  • 18 Februari 2011 - 23:28

    Ingrid:

    Even flink ontsmetten die kamer van jullie. En veel fruit eten.

    Groet,
    Ingrid.

  • 19 Februari 2011 - 10:27

    Nynke:

    Even meer rust nemen schat, wij hebben gezien hoe jullie daar leven, dat houd geen mens vol. verder wens ik je veel sterkte(je weet wel waarom) maar je bent een taaie lieve groet

  • 19 Februari 2011 - 13:40

    Mam:

    En jij nu dus ook gevloerd door de griep of wat dan ook. Balen meis, laat je maar even verzorgen door degene die nu weer beter zijn. Jullie steken elkaar lekker aan. Hoop dat je snel opknapt. Dikke kus en beterschap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 44216

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: