Manon 19!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Manon 19!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Manon 19!!!!

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

12 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Gefeliciteerd Manon!
Ik heb vannacht wel een miljoen keer geprobeerd om Manon te bellen maar ik kon geen verbinding krijgen met me ene telefoon en van mijn andere telefoon was het beltegoed op. Gelukkig belde ze mij ’s nachts zelf nog eventjes op.

Gister lekker uiteten geweest met Yori, Karina, Danique, Shannon en Borja. Karina kon niet mee want die was echt heel erg ziek. Het eten was echt lekker en Yori en Danique hebben getrakteerd omdat ik jarig was.

Na het eten zijn we naar het hotel gegaan om bij de bar salon en daarna bij de pool bar nog wat te gaan drinken. Daarna zijn we uitgegaan. Ik had echt geen zin omdat ik moe was maar ben toch maar mee gegaan. Uiteindelijk was het echt gezellig en ik was blij dat ik mee was. Peter was echt mijn held. Toen we buiten even stonden om even af te koelen kwam er echt een griezel op me af maar gelukkig zag Peter dat en die heeft me gered. Toen Peter eventjes weg was kwam hij weer maar elke keer kwam ik er gelukkig onderuit.

Rond 6 uur gingen we terug naar het hotel en zijn we naar de kamer van Ted en Nynke gegaan. Die moesten toch om half 6 opstaan. We hebben allemaal spulletjes uit hun kamer meegenomen voor onze kamer en toen hebben we ze uitgezwaaid. We zijn met de lift alle verdiepingen afgegaan om een nieuwe dweil te zoeken voor onze kamer en hebben vet naar onze kamer gerend omdat we dachten dat er iemand achter ons aanzat. Uiteindelijk bleek dat niet zo te zijn. We hebben echt gelachen met zijn drieen en Karina werd wakker van ons. Toen hebben we ons hele verhaal aan Karina verteld en zijn we ons klaar gaan maken om te gaan slapen.

Vanmiddag om 12 uur werd er door Borja aan de deur geklopt omdat we met zijn allen naar het strand zouden gaan. Ik was zooo moe omdat de wekker om half 9 al ging en ook echt 7 keer is afgegaan. Dus ik ben blijven liggen in bed en heb Karina eventjes “verzorgd’’.

’s Middags ben ik eventjes naar het zwembad gegaan om te pingpongen. Natuurlijk ben ik weer meteen het eerste potje ingemaakt door Vernon. Maar heb wel veel punten gemaakt. Na het pingpongen heb ik nog even koffie gedronken met Thea en heb ik nog even met iedereen gekletst. Daarna hebben Danique en ik ons omgekleed en zijn we naar het centrum gegaan.

Onze Spaanse telefoons werken niet goed. We hebben amper gebeld en ons beltegoed is nu al op. Die mevrouw in de winkel heeft de klantenservice gebeld voor ons en kwam tot de conclusie dat we gewoon pech hebben.

Na die conclusie hebben Danique en ik even alle winkeltjes afgelopen en heb ik vet mooie pumps gekocht en hebben we wat boodschappen gedaan. Ook zijn we even langs de apotheek gegaan om wat strepsils voor Karina te halen.

Terug in het hotel hebben we even wat gegeten in de comedor en nu zit ik even bij de bar salon. Ik ga vanavond vroeg naar bed want ik ben moe en er is toch niet zo veel te doen in het hotel vanavond.

  • 12 Februari 2011 - 20:34

    Mell.:

    Maak eens foto's en zet ze online!
    haha
    Loveyou.

  • 12 Februari 2011 - 20:51

    Manon:

    Dankje meisje! Ik voel me ook echt niet jarig trouwens. Kusjee.

  • 12 Februari 2011 - 23:28

    Peter:

    Nou blij dat ik kon helpen met die enge jongen :P. have fun x

  • 13 Februari 2011 - 15:39

    Nynke:

    Jullie kunnen weer lekker slapen met je nieuwe deken en kussen hahhaha. We missen jullie nu al. Je kunt je niet voorstellen hoe slecht weer we hebben in vergelijking met Puerto Rico.Ik zal nog vaak terug denken aan die heerlijke zon. Kus van Ted en nynke.

  • 13 Februari 2011 - 20:16

    Ingrid:

    Veel succes met je duikles morgen. Kijk je wel uit!
    Ik geniet van je avonturen.

    Groet,
    Ingrid.

  • 15 Februari 2011 - 08:27

    Mama:

    Hoi meis,

    Super leuk hoor dit allemaal. Ben benieuwd hoe bruin je bent. Komt er nog een foto van je?? Pumps?? Er staan hier nog al wat pumps van je... Geintje
    We zijn heel internet aan het afstruinen om naar je toe te komen. Duur oord zit je hoor!!

    liefs mam

  • 15 Februari 2011 - 20:51

    Karina Roommate:

    Hahaha jaja ze hebben erg goed voor me gezorgd toen ik ziek was en daardoor ben ik gelukkig snel beter geworden!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 44186

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: