Happy birthday to me! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Happy birthday to me! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Happy birthday to me!

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

11 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Gister heb ik voor het werken nog even getafeltennist en ben vet ingemaakt door de slechtste speler. Ook heb ik gedoken in het zwembad en een afspraak gemaakt voor maandag om half 10 's ochtends. Ik ga een proefduik maken voor het eerst in de zee.

's Avonds hadden we om 6 uur weer meteen pauze tot half 7 en daarna hadden we Spaanse les tot half 8. Het was heel saai want ik snapte alles al.

Om half 8 gingen we werken en het was vet leuk. Ik kan een dienblad met glazen met drie vingers vasthouden. Om 12 uur gingen ze allemaal voor me zingen en kreeg ik cadeautjes van Ted en Nynke. Daarna moest ik weer aan het werk en om 1 uur mochten we al weg. We zijn lekker gaan slapen omdat we vanochtend vroeg op moesten staan.

We gingen varen met een Dolphin boat. We hebben echt geen enkele dolfijn gezien maar dat maakt niet uit. Het eten en drinken was inclusief en het was best wel leuk. Alleen het drinken was niet zo lekker en we bleven heel lang stilstaan.

Rond half 4 waren we terug en toen gingen de 5 gasten van het hotel voor me zingen en ik heb champagne en alles van ze gekregen. Echt heel lief.

Van Melanie heb ik een vet mooi hangertje voor aan mijn ketting gekregen. 's Middags ben ik weer ingemaakt met pingpong alleen deze keer heb ik wel goed gespeeld.

Nu zit ik even lekker aan de bar en vanavond gaan we met zijn allen uiteten bij het strand en daarna uit.

  • 11 Februari 2011 - 20:12

    Bjorn:

    Gefelliciteerd kanjer! maak er nog iets mooi van! liefs

  • 11 Februari 2011 - 22:00

    Moos:

    Lang zal ze leven in de gloria,,,,van harte meis.
    Dikke kus

  • 12 Februari 2011 - 17:58

    Peter:

    Leuk dat je een leuke verjaardag gehad heb :) jammer dat we er niet bij konden zijn. En een hele excursie om dolphijnen te zin zonder dolphijnen is wat minder natuurlijk. Nouja als je maar genoten heb. Hoop je snel weer is ff te spreken x peter

  • 12 Februari 2011 - 18:16

    Mell.:

    Zusje!

    Ik ben blij dat je het mooi vind!
    Zo zijn we altijd bij elkaar! hehe
    Ooh ik vind t stom dat alles zo duur is als ik naar jou toe wil!
    Maar we zijn druk alles aan t uitpluizen!
    Gelukkig heb je een leuke verjaardag gehad!

    Ted en Nynke zijn weer thuis en ze hebben het erg naar hun zin gehad.!
    Leuk dat je om half 6 sochtends ofzo nog even bij hun voor de deur stond! haha

    Ik love jou!
    Kus Je ZUS

  • 12 Februari 2011 - 21:01

    Manon:

    Hahahaha loser win jij wel s met tafeltennis? Die dolfijnentocht is ook leuk zonder dolfijnen haha. Volgend jaar lekker thuis zijn met je verjaardag hoor! Kusje loveyouu.

  • 15 Februari 2011 - 08:22

    Mama :

    Héé meis,
    Aangezien jij er niet was ben ik maar gebakjes gaan eten. 's morgens bij Petra en 's middags op mijn werk. 's Avonds met Rick bij mama's gegeten. Pizza! Je snapt dat ik aan het eind vd dag kotsmisselijk was. Die gebakkies en pizza waren heerlijk. Maar wel vet en niet echt gezond. Ik vond het geen leuke dag hoor. Moest echt wennen dat je er niet was.

    Hou van je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 44158

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: