Disaster day - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Disaster day - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Disaster day

Door: larissabosman

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

05 Februari 2011 | Spanje, Madrid

Ik kon gister niet schrijven want mijn internet lag eruit. Sorry dat ik jullie allemaal heb laten wachten op mijn prachtige verhaaltjes.

Laat ik maar beginnen met eergister. Eergister was echt Disaster day op het werk! We hadden een manager die aan één stuk door gestressd was en alle gasten wilden tegelijk koffie. Ik stond in mijn eentje in het office dus ik moest alle koffie's maken. Toen ik net het overzicht begon te verliezen kreeg ik gelukkig hulp van Danique. Na het werk moest ik natuurlijk eventjes uit om alle werkstress weg te drinken. Ik ging aan de wodka redbull en had niet eens veel op maar was helemaal de weg kwijt. Een uur later zijn we dus maar weer naar huis gegaan. Yori en Karina lagen al lekker te slapen. Ik was vet misselijk dus kon in het begin niet goed slapen.

Nu gister maar eventjes doornemen.
Gister ben ik overdag de hele dag ziek geweest en heb besloten dat ik die dag niet meer ging drinken en dat ik zowiezo geen wodka meer drink.'s Middags heb ik even met David gepraat die was aan het werk achter de bar. Hij heeft me verteld dat ik warme melk met peper moest drinken. Het hielp echt. Ik was nog wel misselijk maar voelde me echt een stuk beter!

's avonds weer lekker uitgegaan maar deze keer was ik aan de cola. Rond half vier zijn we nog even naar de mcdonalds gegaan en daarna zijn we lekker naar huis gegaan. Karina was om 7 uur pas thuis.

Vanochtend werd ik om 12 uur wakker van de muziek van de aqua-aerobics. Eerst nog even in bed blijven liggen tot ik me bedacht dat Ted en Nynke vandaag aangekomen waren. Die hadden wat problemen met hun kamer maar nu is alles gelukkig geregeld. Het is echt chill dat ze hier zijn want ze kunnen alles voor me bestellen en het is gezellig met ze. Ook hun kamer is wel mooi. Ben vandaag weer lekker vrij en we gaan vanavond naar Playa del Ingles naar Jumbo lekker uit. Maar ik ga eerst even fitnessen zo.

  • 05 Februari 2011 - 18:23

    Mell.:

    Echt leuk, eindelijk een reactie!
    Dacht al bijna dat je ons was vergeten (A)
    haha nee hoor wist dat je internet eruit lag.
    Ben blij dat je t leuk hebt!
    Die melk klinkt echt vies bléééh.
    Kun je beter 2 glazen water drinken voor het slapen.
    Veel plezier vanaaf.

    Loveyou.

  • 05 Februari 2011 - 19:08

    Je Broertje (K):

    heey larissa

    is die mcdonalds net zoow lekker dan in zaandam ??:P veel plezier daar kuskus jimmy

  • 05 Februari 2011 - 19:08

    Je Broertje (K):

    heey larissa

    is die mcdonalds net zoow lekker dan in zaandam ??:P veel plezier daar kuskus jimmy

  • 05 Februari 2011 - 19:10

    Larissa Bosman :

    Nee die mc is vies:P
    Was vet misselijk daarna.


  • 05 Februari 2011 - 20:02

    Vul Hier Je Naam In.:

    Vul hier je reactie in...

  • 05 Februari 2011 - 20:04

    Els:

    geeeeeedver,melk met peper dat klinkt goor. daar zou ik nou misselijk van worden. veel plezier en de groetjes aan de familie.

  • 06 Februari 2011 - 12:13

    Mama:

    hoi kanjer,
    leuk dat we weer kunnen lezen. Lekker he die drank?! Gatver melk met peper???? Je vermaakt je prima he zo te lezen. Lekker handig he dat je er weer lekker laat achter kwam dat ze aangekomen waren. Slimpie! Hoe gaat het met je duiklessen? Ben je al begonnen? Enne hoe is het met je spaans, heb je tussen het stappen en zonnen nog wel tijd voor je spaanse lessen? Nou lief fijne zondag en werkse vanavond. Dikke kus van mam en Rick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Mijn avonturen in Gran Canaria

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2011

Even een afsluitertje

21 Juni 2011

Inpakken en wegwezen!

16 Juni 2011

Tennisles

13 Juni 2011

I'm sorry..

12 Juni 2011

Gekkenhuis!
Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 44198

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: