Explore, dream, discover - Reisverslag uit Koog aan de Zaan, Nederland van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Explore, dream, discover - Reisverslag uit Koog aan de Zaan, Nederland van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Explore, dream, discover

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

07 September 2013 | Nederland, Koog aan de Zaan

Ik ben weer thuis na een geweldige reis. Een prachtig avontuur waar ik met volle teugen van ieder aspect heb genoten. Ik heb zoveel dingen gezien en gedaan in de afgelopen weken en zoveel mensen ontmoet. Een onvergetelijke reis gehad waar ik ontelbaar veel herinneringen aan over heb gehouden. Het is zo bijzonder om te reizen met vrijwel niets en geen vast plan. Om maar te zien waar je uitkomt en wie je dan weer tegenkomt. Om geen pad te volgen maar te volgen wat er op je pad komt. En natuurlijk wil ik meer doen en meer zien in de wereld. Doorgaan met reizen tot er geen herinnering meer bij past in mijn hoofd. Maar nu eerst lekker thuis genieten van familie, vrienden en mijn vertrouwde omgeving. Want dat is ook wel even lekker. En ondertussen flink sparen om er ooit weer vandoor te gaan!

"To move, to breathe, to fly, to float, To gain all while you give, To roam the roads of lands remote: To travel is to live." Hans Christian Andersen

Ik kan het iedereen aanraden om te gaan reizen en meer van de wereld te zien. Want het zou zonde zijn om niets te zien van al die mooie plaatsen en mensen die deze wereld te bieden heeft. En voor de mensen die bang zijn om de stap te nemen: A journey of a thousand miles must begin with a single step.

Explore, dream, discover.

  • 07 September 2013 - 16:57

    Mam:

    Prachtig geschreven Laris, ben super trots op je. En geniet met volle teugen dat je er weer bent!! Xxx

  • 08 September 2013 - 09:59

    Anita:

    Ik sluit me helemaal bij mamma aan, een mooi slot van vele geweldige verhalen. Ik heb ervan genoten je zo te mogen volgen en vind het geweldig voor je dat je zo'n geweldige reis hebt gehad, dat smaakt naar nog meer reizen hè? Was fijn je weer te zien meis, wens je veel succes en plezier met alles wat hier op je pad komt, tot gauw, dikke kus Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 2526
Totaal aantal bezoekers 44144

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: