Feels good to be back!! - Reisverslag uit Holden Hill, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Feels good to be back!! - Reisverslag uit Holden Hill, Australië van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Feels good to be back!!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

03 Juli 2013 | Australië, Holden Hill

Na een paar dagen van de wereld te zijn geweest, neem ik even de tijd om een verslag te plaatsen. Ik ben weer terug in Adelaide en vermaak me hier prima! Voelt echt heerlijk om weer terug te zijn. Was vergeten hoe mooi het hier was en hoe vriendelijk iedereen is. Logeer bij de moeder en stiefvader van Julianne en ze zijn heel gastvrij. Het is wel koud hier trouwens dus hebben de eerste dag toen ik aankwam eerst maar eens even een nieuwe jas voor me gekocht in het winkelcentrum. Heb echt heerlijk geslapen hier onder een elektrisch dekentje en werd 's ochtends een keer niet wakker gemaakt door gillende kinderen. Al twee nachten lang goed doorgeslapen en lekker relaxed wakker kunnen worden. Er wordt ook heerlijk voor me gekookt hier en ben al meegenomen naar de FruChoc fabriek en al twee keer naar Gelato Bello waar ze het lekkerste ijs in de hele wereld maken! Vandaag gingen we naar een waterval wat echt een mooi gebied is. Maar omdat het al een behoorlijk aantal weken niet geregend heeft hier, was het maar een klein stroompje water wat naar beneden viel. De huizen zijn zo mooi hier he, ik denk dat ik hier maar ga wonen later! Verder heb ik mijn koffers een beetje georganiseerd en gepakt wat ik mee moet nemen en achter gelaten wat ik niet mee kan nemen. Heb veels te veel mee natuurlijk en had eigenlijk nog meer willen pakken maar dat gaat niet. Neem al een kleine koffer en een rugzak mee. Ben waarschijnlijk de enige backpacker op aarde die een koffer meeneemt maar ben er al achter gekomen dat dit hele geode niets voor mij is. Hoe kunnen mensen in hemelsnaam weken lang leven op dezelfde kledingstukken uit 1 rugzakje? Dus ga het lekker op mijn manier doen en waarschijnlijk uiteindelijk spijt krijgen dat ik constant overal mee aan het slepen ben. Morgenochtend vlieg ik naar Sydney en zodra ik weer wifi heb zal ik wel weer wat van me laten horen!

  • 03 Juli 2013 - 16:04

    Mam:

    Haha ja ik geloof graag dat je heerlijk hebt uitgeslapen! Tegek dat je ook daar weer zo super gastvrij wordt ontvangen. Ja idd ik denk ook dat je de enige backpakker met een koffer bent haha lekker handig ook.. Enne wat betreft dat wonen daar..euh ik denk dat dat toch niet zo'n heel goed idee is... Veel reis plezier !!! Ly xxx

  • 03 Juli 2013 - 17:05

    Thea Snel:

    hoi larissa bedankt voor je kaartje, beetje laat maar had problemen met facebook.wens je nog veel genieten daar kusjes

  • 03 Juli 2013 - 18:56

    Anita:

    Hoi Laris,

    wat leuk dat je het weer zo naar je zin hebt en dat je ook lekker kunt bijtanken. Zie het al helemaal voor me, Laris met koffer op reis, echt grappig haha, meis, ik hoop dat je een super leuke reis hebt, veel plezier en take care, kijk al uit naar je volgende verslag, xxx

  • 03 Juli 2013 - 20:20

    Manon:

    Hahahaha ik vind jou zo leuk. Ik snap ook niet dat mensen dat kunnen hoor. Hoop dat je snel weer wifi hebt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 44156

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: