Andrew rissa day! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Andrew rissa day! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Andrew rissa day!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

31 Mei 2013 | Singapore, Novena

Gister had ik niet zoveel werk te doen. Op een hoop wasgoed na dan, maar dat hebben we tegenwoordig iedere dag aangezien de wasmachine niet helemaal doet wat wij willen en alles nog een aantal keer over moet. Ook heb ik een paar witte overhemden verpest door een wit jurkje met blauwe strepen mee te wassen met de witte was. Alles is lichtblauw nu, en maakt niet uit hoe vaak of met wat we het proberen, het gaat er niet uit.. Mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik die graag! Tussendoor even met Julianne naar het winkelcentrum geweest om te winkelen. Meer voor Julianne gekeken dan voor mij. En daarna weer aan het werk gegaan. Al mijn kleding was echt te gekreukeld dus ik kwam op het idee om alles te strijken. De hele avond bezig geweest en vandaag ook nog een gedeelte gedaan. Alles wat opgevouwen op mijn plank ligt is nu klaar en gestreken. (Zelfs mijn pyjama's en zwemkleding). En morgen ga ik alles wat aan mijn kledinghangers hangt strijken. Vandaag had Andy een dagje vrij omdat de medewerkers van childcare een cursusdag hadden. Gelukkig was hij laat naar bed gegaan gister en vannacht nog een aantal keer wakker geworden, waardoor hij vanochtend uitsliep. Dus toen ik Sammy klaar had en die naar school ging heb ik het huis alvast opgeruimd en schoongemaakt. Even gewacht met stofzuigen tot Andrew wakker was en daarna nog een was gedaan. Ik heb Andrew meegenomen naar McDonalds om pannekoeken te eten en chocolademelk te drinken. Daarna heb ik hem thuis weer even voor de tv gezet en laten kleuren zodat ik de was kon ophangen een nieuwe was erin kon doen en de was die in de droger zat even op kon vouwen. Daarna Andrew even meegenomen naar de supermarkt om een citroen te halen omdat het sap zogenaamd onze kleding witter ging maken in de machine. Heb er niets van gemerkt hoor. Andrew wilde graag iets van zijn geld betalen dus samen een kiwi gekocht van zijn geld en ook de citroen heeft ie betaald. Daarna zijn we samen gezellig naar de speeltuin gegaan en weer terug naar huis gegaan. Andrew weer voor de tv gezet en lunch voor hem gemaakt en ondertussen de volgende was eruit gehaald en de witte was erin gedaan met het citroensap. Nog even snel wat gestreken en toen samen met Andy naar de bushalte gegaan om te wachten op de doubledecker bus. Met de MRT is het veel sneller maar Andrew vindt de bus helemaal geweldig dus met zijn tweeen een eeuwigheid gewacht en toen naar Toa Payoh gegaan. Ik had zondag schoenen gekocht daar en na 5 minuten lopen viel de hele onderlaag van beide schoenen. Ik wilde ze omruilen voor een nieuw paar maar ze hadden ze helaas niet meer. Baalde echt want ze waren vet mooi en kon niet mijn geld terugkrijgen. Wat ik echt belachelijk vond want ik kon er niets aan doen dat die schoenen kapot waren. Maar okee, ander paar gekregen. Minder mooi, maar ze lopen wel lekkerder. Voor ik naar de winkel ging even een speelgeodtelefoon voor Andrew gekocht om hem bezig te houden en na het omruilen hebben we ananassap gekocht en dat op een piicknickplaatsje gedronken. Aangezien Andrew de helft van het sap per ongeluk over ons heen had gegooid hebben we de bus teruggepakt en zijn we thuis samen in bad gegaan, voor we Sammy op gingen halen. Ook Sammy hebben we een telefoon gegeven en daarna zijn Julianne en ik met de kinderen naar het winkelcentrum gegaan om patatjes te eten. 's Avonds met Ric heb ik wat spullen opgehaald bij een vriendin die gaat verhuizen. Allemaal zware dozen en spullen getilt en honderd keer heen en weer gelopen. Zweette me dood dus nog maar een keer gedoucht. Ga zo lekker slapen en hopen op zon dit weekend. Mam en Rick komen woensdag al en ik moet wel een beetje bijkleuren natuurlijk!

  • 01 Juni 2013 - 09:49

    Anita:

    de enige tip die ik je kan geven is Julianne overtuigen dat lichtblauw ook een hele mooie kleur is haha,
    dit komt niet meer goed Laris, spreek uit ervaring :). Wat lief van Andy dat hij ook iets wilde betalen.
    Ja wat gaat het snel hè? Nog een paar dagen en dan zijn mam en Rick er, super leuk. Fijn weekend meis,
    tot de volgende keer, xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 44169

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: