Boattour - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Boattour - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Boattour

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

28 Mei 2013 | Singapore, Novena

Lekker druk dagje gehad met werken thuis. Sommige delen van de was roken een beetje raar dus we hebben alles weer opnieuw in de machine gegooit met als vervolg dat we 6 wassen hebben gedraaid op 1 dag. Maar alles ruikt wel fris natuurlijk. 's Middags had Andrew zwemles en heb ik Sammy even met dr huiswerk geholpen. Daarna zijn we ons klaar gaan maken en naar Granny in het Swissotel gegaan. Daar hebben we met zn allen op Ric gewacht en zijn we met de MRT richting Marina bay gegaan. Ik ben 1 halte eerder uitgestapt dan de rest want had met Jilles afgesproken om wat te gaan eten bij Boat Quay. We hebben uiteindelijk voor een Perzisch restaurant gekozen omdat we dat allebei nog nooit gegeten hadden. Het eten was wel okee, niet zo heel bijzonder eigenlijk. We hebben wel gelachen met zn tweeen want we gingen zoeken naar wat er Perzisch was aan het restaurant. Het enige wat we konden vinden waren de kleedjes op de tafels. Na het diner zijn we doorgelopen naar Clarke Quay en hebben van daaruit even de toerist uitgehangen door een boottour te nemen richting Marina bay. De boot ging precies dezelfde weg die we net daarvoor gelopen hadden. Stopte op Marina bay voor een lichtshow en ging toen weer met die zelfde route terug. Niet zo bijzonder dus maar het was wel gezellig. Toen weer die route teruggelopen om mijn MRT te pakken dus 4x hetzelfde gezien en daarna weer naar huis gegaan. Nu lig ik op de grond bij mn slaapkamerdeur omdat hier mijn verbinding wat beter werkt en ga zo lekker mijn bedje opzoeken.

• 28 Mei 2013 - 19:08

Ingrid:

Misschien een plattegrondje halen bij de plaatselijke VVV? Zo te lezen verveel je je nog niet.

• 29 Mei 2013 - 07:36

Anita:

kostelijk, jij kan in elk geval zeggen dat je Perzisch hebt gegeten haha, kus

• 29 Mei 2013 - 12:02

Mam: