Sleepovers in Andy's room. - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Sleepovers in Andy's room. - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Sleepovers in Andy's room.

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

27 Mei 2013 | Singapore, Novena

Vrijdag lekker in Andrews bed geslapen en zaterdagochtend even naar de gym gegaan. Ben niet zo lang geweest aangezien mijn knie alleen maar erger werd en ik een keer verstandig dacht te doen en op tijd te stoppen. Heeft niet echt geholpen want heb de hele dag last gehad. Ben 's middags naar Toa Payoh gegaan om te shoppen en na een hele dag shoppen thuisgekomen met een nieuw jurkje en een nieuw paar pumps omdat ik de hak van mijn andere paar gesloopt heb. Aan het eind van de middag nog even met de kinderen gezwommen en Ric geholpen de barbecue op te zetten. Deze keer met zn allen binnen alles gegeten, aangezien Andy al op bed lag en er iemand thuis moest blijven. We hadden besloten dat na 3 nachten met de kinderen te slapen, Granny wel een nachtje in dr eentje verdiende. Dus in Andrews kamer een extra bed op gezet waar ik kon slapen. Natuurlijk werd Andrew 's nachts wakker en sprong ie van zijn bed op mij. Ik zag m niet aankomen dus schrok me dood. Even een kwartiertje gewacht tot ie weer diep in slaap was en toen heb ik hem weer naar zijn eigen bed getild. Zondag had ik grootse plannen om lekker de hele dag bij het zwembad te gaan zonnen. 's Ochtends was het al best zonnig, maar door alle grote gebouwen hier was de zon nog niet in het complex. Ik dus even naar Velocity winkelcentrum om te zien of ik een leuk riempje kon kopen voor bij mijn nieuwe jurk maar dat kon ik niet vinden. Daar maar even geluncht en toen naar huis gegaan. Het was een beetje bewolkt en zag er niet naar uit dat de zon nog ging schijnen dus had ik besloten om naar Bugis te gaan en daar even te shoppen. Net toen ik al mijn spullen bij elkaar had begon het heel hard te regenen, onweren en te stormen. Dan maar thuis huiswerk maken.. Na een tijdje kreeg ik hoofdpijn en was ook best wel moe dus even op bed gaan liggen tot de kinderen weer thuiskwamen. 's Avonds maar even met de kinderen gespeeld en daarna kreeg ik een bericht van Jilles. Een van de jongens die ik op het feest met Koninginnedag had ontmoet. De jongens werken op een boot in Maleisie maar Jilles moet een weekje op kantoor in Singapore werken dus we zijn even wat gaan drinken. Ik wist niet precies waar het hotel was dus ik maar op de gok de MRT uitgestapt bij Raffles place. Het hotel was op Raffles avenue dus dat kan nooit ver zijn dacht ik. Natuurlijk was ik verdwaald en al laat dus toen maar een taxi genomen. Taxi's zijn heel goedkoop hier maar ik had natuurlijk weer een of andere oplichter. Heb 2 minuten in de taxi gezeten en was 10 dollar kwijt. Vandaag heb ik met Granny een kwartier in de taxi gezeten en we waren 6 dollar kwijt. Maar oke, ik was aangekomen op mijn bestemming en niet eens zo gek veel te laat. Lekker een beetje rondgelopen en bij Clarke Quay wat gedronken. Wel weer redelijk op tijd richting huis omdat ik vroeg op moest om weer te werken. Thuis weer mijn bedje in naast Andrew en ook deze keer kwam ie na een tijdje weer bij mij in bed. Dit keer wat rustiger gelukkig. Ik was te moe om hem naar zijn eigen bed te brengen dus we hebben gezellig samen geslapen vannacht. Vandaag ben ik met Granny opzoek gegaan naar het Theemuseum omdat haar zus graag glazen wilt hebben die ze 100 jaar geleden ergens in een winkeltje daar heeft gezien en nog steeds spijt heeft dat ze die niet gekocht heeft. Granny logeert vanaf vandaag in het Swissotel samen met een vriendin en daar hebben we eerst even ingecheckt. Ze hebben een kamer op de 52ste verdieping gekregen en het gebouw zelf heeft 70 verdiepingen en is daarmee het hoogste gebouw van Singapore. Van daaruit zijn we dus naar het museum vertrokken en we hebben alleen maar gelachen. Natuurlijk stonden we eerst in het verkeerde gebouw. Een tempel waar we naar een of andere god moesten bidden met een stokje wierook. Dus wij dachten dat het er allemaal bij hoorde voor een ritueel en dat we boven wel die glazen konden kopen. Maar daar was natuurlijk niks, het was gewoon een oude tempel. Later vonden we een ander gebouw in dezelfde straat waar iets over thee genoemd werd en er stond een verwijzing naar de Retail shop die we natuurlijk nergens konden vinden en niemand had er ooit wat van gehoord dus we konden er ook niet komen. Toen uit wanhoop maar een hamburger gegeten en me even ingeschreven voor een boksles aankomende zondag! Daar heb ik wel echt zin in. Was van plan om vanavond met Jilles nog wat te gaan eten maar jammer genoeg waren Ric en Julianne iets later terug van boodschappen doen dan gepland. Dus nu hebben we voor morgen afgesproken. Dan maar lekker mijn bedje in zometeen! Mijn eigen bedje deze keer. Zal Andrew stiekem wel een beetje missen. Vond het wel gezellig zo.

  • 28 Mei 2013 - 06:28

    Anita:

    ha ha Laris, wat schrijf je weer grappig, zie het helemaal voor me hoe Andy midden in de nacht jou een hartverzakking bezorgt, gelukkig begon het te wennen hè? xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 44174

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: