It's Granny time! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu It's Granny time! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

It's Granny time!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

24 Mei 2013 | Singapore, Novena

Woensdag had mijn lichaam er echt even geen zin meer in. Beide knieen deden veel pijn en ook in mijn rug en buik had ik steeds steken en vlagen van pijn. Verder was ik af en toe misselijk en duizelig maar denk dat dat gewoon van de pijn was. Er moest hard gewerkt worden want ik wilde alles tiptop hebben voordat Granny kwam. Normaal gesproken zou ik niet zo blij zijn om met mijn lichaam te werken, maar deze keer was ik supervrolijk want Jari was jarig. 18 jaar eindelijk volwassen! Manon had haar stage + superleuke woning in Curacao helemaal geregeld en Melanie had Texas geregeld en ook nog eens een baan voor als ze terugkomt in Nederland! En ik had er zin in dat Granny op visite kwam. Dus vrolijk fluitend aan het werk met af en toe even een korte pauze omdat ik weer een pijnscheut ergens had. Mijn spulletjes verplaatst naar de kinderkamer en Samantha's spullen naar mijn kamer verplaatst want we hebben van kamers geswitcht zodat Sammy samen met oma in het grote bed kan slapen. 's Avonds lekker Sammy's bedje in gedoken en 's ochtends aan het werk. Gelukkig was de pijn in mijn buik over en mijn knieen en rug al wat minder. Wat me verbaasde aangezien ik woensdag alsnog eigenwijs naar de gym was gegaan. De kinderen klaargemaakt voor school en aangezien Granny deze keer meeging kon ik thuisblijven en alvast verder werken. Aangezien ik maandag, dinsdag en woensdag ontzettend veel gedaan had, had ik donderdag niet zoveel meer te doen en naast de basics heb ik even de badkamers en vloeren goed gesopt en het huis weer even goed afgestoft. Toen Julianne wat e-mails weggewerkt had hebben we samen Granny een beetje de omgeving laten zien en wat boodschappen gedaan zodat ik samen met Granny kon gaan bakken 's middags. Granny maakt heerlijke caramelslizes en apricotballs en had me ooit in Adelaide nog beloofd dat uit te leggen. Aangezien we beide tijd hadden nu, hebben we dat maar meteen gedaan. 's Middags de kinderen weer opgehaald en 's avonds met zijn allen uiteten geweest bij Arabstreet. We hebben in een turks restaurant gegeten en het was echt heerlijk. Julianne, Granny en de kinderen hebben een taxi teruggenomen terwijl Ric mij nog even rondgeleid heeft in Bugis. Allemaal marktjes en een Tempel die nog open was in de buurt van Arabstreet. Heb echt een hele leuke en gezellige avond gehad en daarna weer Sammy's bedje in gedoken. Vanochtend had ik uit mogen slapen aangezien het een feestdag was in het land en iedereen vrij had vandaag. Natuurlijk werd ik alsnog rond 7 uur wakker, maar kon in ieder geval lekker rustig aan doen omdat de kinderen niet naar school hoefde. Vandaag samen met Ric, Granny en de kinderen op stap geweest want Julianne moest gewoon werken. We zouden naar het Theemuseum gaan omdat Granny daar speciale glazen voor haar zus moest kopen, maar ook deze was vanwege de feestdag gesloten. Toen zijn we maar doorgelopen richting Chinatown en hebben we ergens geluncht en nog even rondgelopen. Uiteindelijk weer naar huis gegaan en toen begon het eindelijk mooi weer te worden. Ric en Julianne waren uitgenodigd voor een barbecue bij een vriendin die naar een ander land verhuist voor werk dus hebben Granny en ik de kinderen en onszelf in zwemkleding gestoken en zijn we het zwembad in gedoken, nu de zon eindelijk scheen. De kinderen (en Granny) lekker moe gemaakt in het zwembad en nadat iedereen gedoucht had of in bad was geweest hebben we gegeten. Andrew deze keer bij Granny in bed gelegd en Granny was zo moe dat ze tegelijk met hem naar bed is gegaan. Heb nog even tekenfilms gekeken met Sammy en haar toen naar bed gebracht. Toen we aan het tweede verhaaltje toe waren, kwamen Ric en Julianne net terug en ze hadden onderweg een nieuw koffiezetapparaat gekocht en Sammy mocht even meekijken met wat ze allemaal nog meer hadden. Ik mijn spullen weer van Samantha's kamer naar Andrews kamer verplaatst en snel naar de gym gegaan. Lekker hard getraind maar dat was ook wel even nodig want heb veel troep gegeten vandaag.

  • 24 Mei 2013 - 17:37

    Mam:

    Hee je bent wel een kneus hoor haha
    Leuk dat granny er is, is zij degene waar je gaat slapen als je in Australië bent? Veel plezier van het weekend. Oja wanneer gaan jullie een weekend weg? En waar heen? Groetjes van Andréa en kus van ons

  • 26 Mei 2013 - 16:26

    Mell:

    En was het lekker?
    Ik ben een beetje zenuwwappig haha
    heb verder niet zo veel te zeggen praat nu met je via whatssssaapppp!
    (knap he dit x reageer ik meteen :p)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 44212

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: