Happy mother's day! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu Happy mother's day! - Reisverslag uit Novena, Singapore van Larissa Bosman - WaarBenJij.nu

Happy mother's day!

Blijf op de hoogte en volg Larissa Bosman

12 Mei 2013 | Singapore, Novena

Vrijdagochtend samen met Julianne naar de creche van Andrew geweest voor Mother's day breakfast. Was wel schattig de kinderen gingen liedjes zingen en hadden cadeautjes gemaakt voor hun moeders. Daarna kregen alle moeders een muffin, broodje en een pannekoekje in een hartjes vorm. Andrew had 2 cadeautjes gemaakt. 1 voor Julianne en 1 voor mij! Echt schattig. De rest van de ochtend aan het werk geweest rond half 1 de MRT gepakt naar de school van Sammy. Internet lag er vanwege werkzaamheden de hele dag uit en Julianne moest op kantoor werken. Daarom moest ik Sammy ophalen want die had een schoolreisje gehad. Een nachtje slapen in Underwaterworld. Even Sammy meegenomen naar Toast box om dr wat lekkers te geven en daarna thuis spelletjes gespeeld aangezien de televisie het ook niet deed. Julianne is toen ze thuiskwam Andrew op gaan halen en ook Ric was op tijd klaar met werken dus we hadden bedacht om te gaan uiteten met zijn allen. Alleen toen Ric thuiskwam begon het te stormen dus dat ging niet door. Toen maar een avondje thuis spelletjes gespeeld nadat de kinderen op bed lagen. Na een nacht bijna niet slapen werd ik een beetje chagrijnig wakker door de kinderen en omdat mijn deur open stond. Aangezien Sammy pijn had in dr rug en Ric voor een injectie naar het ziekenhuis moest, nam Julianne Sammy mee naar het ziekenhuis en moest ik even op Andrew passen. Die ging huilen dat ie ook naar de dokter wilde dus ben maar even doktertje gaan spelen met hem. De rest van de ochtend ben ik buiten gaan trainen en daarna heb ik even een douche genomen en ben ik naar Chinatown gegaan. Even lekker rondgestruind en vanalles bekeken. Op het plein was een soort linedancing class bezig met allemaal bejaarden. Heb wel even gelachen. Nadat ik alles wel weer gezien had ben ik wat gaan eten en ben ik weer richting huis gegaan. Even relaxen. Na een rustig avondje op bed heb ik me klaargemaakt en ben ik richting Clarke Quay gegaan. Ik had totaal geen zin maar vond dat ik nu toch echt een keertje uit moest gaan. Zodra ik het station uitliep bij Clarke Quay, was ik blij dat ik gegaan was. Echt een hele gezellige sfeer. Overal waren mensen, lichtjes en muziek. Eerst even lekker rondgelopen en toen zag ik dat er op het plein een podium stond en er was een band aan het optreden. Toevallig was het Erdinger meifestival daar en heb lekker naar het optreden gekeken tot het afgelopen was. Daarna weer verder gelopen en gekeken wat er te doen was. Door de portier van een discotheek overgehaald om naar binnen te gaan. Ik was al trots op mezelf dat ik in mn eentje een discotheek binnen ging maar er zaten vijf mensen aan een tafeltje en verder was er niemand. Best zonde want de dj draaide goeie muziek. Dus maar weer doorgegaan en op het moment dat ik net besloten had dat het hier leuk was, maar dat ik dit beter met iemand kon doen en de trein naar huis wilde pakken begon er een jongen tegen me te praten. Irvan. Hele gesprekken met m gehad en hij heeft me een goocheltruc geleerd. Gelijk even nummers uitgewisseld zodat ik de volgende keer als ik weg wil, iemand heb om mee te gaan. Tegen de tijd dat ik naar huis ging reden te treinen al niet meer dus heb ik maar een taxi naar huis genomen. En was om 1 uur al thuis. Maar wel een leuk avondje gehad. Vandaag is het Moederdag en aangezien mijn moeder een beetje ver weg is om te verwennen, laat ik dat maar aan mijn lieve zus over en ga ik lekker een beetje chillen en wat huiswerk maken.

  • 12 Mei 2013 - 14:06

    Ingrid:

    Dapper hoor, zo in je eentje op stap, daar ben ik ook geen held in. Maar je ziet, zo kom je toch wel weer interessante mensen tegen.

    Groet,
    Ingrid.

  • 12 Mei 2013 - 14:07

    Ingrid:

    Dapper hoor, zo in je eentje op stap, daar ben ik ook geen held in. Maar je ziet, zo kom je toch wel weer interessante mensen tegen.

    Groet,
    Ingrid.

  • 19 Mei 2013 - 10:27

    Anita:

    Wat stoer van je Larissa om alleen uit te gaan en leuk dat je iemand hebt ontmoet waar je nog eens mee af kunt spreken. Enne.....schattig van Andy dat je ook een moederdagcadeautje hebt gekregen :), liefs

  • 21 Mei 2013 - 22:03

    Mell:

    Ik heb mam goed bezig gehouden hoor!
    Je kan trots op me zijn! hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa Bosman

Actief sinds 24 Jan. 2011
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 44231

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 02 September 2013

My life surrounded by Aussies

30 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn avonturen in Gran Canaria

Landen bezocht: